صادرات انواع واکس کفش به تمام نقاط

از واکس مایع یا کرم روی کفش های چرمی استفاده نکنید، زیرا این واکس ها با گذشت زمان به چرم آسیب می رسانند. در عوض از موم کرمی و موم معمولی موجود در بازار برای اپیلاسیون چرم استفاده کنید.

انواع واکس براق کننده کفش

  • واکس کفش جامد:

واکس های جامد قدیمی‌ترین و سنتی ترین نوع واکس کفش است، این نوع واکس که جامد است با یک اسفنج روی سطح کفش مالیده می شود، معایب این نوع موم میتواند بسیار کثیف باشد. آنها نشان دادند.

  • واکس کفش اسپری:

یکی از متداول ترین انواع واکس ، واکس کفش اسپری است. واکس های اسپری، همانطور که از نامش پیداست، به صورت افشانه هستند و باید روی کفش های شما اسپری شوند.

  • واکس کفش مایع:

این محصولات در واقع فقط مسئولان جلا و پرداخت هستند. این نوع واکس ها به صورت اسفنج آغشته به روغن در بازار موجود هستند که می توانید آنها را روی سطح کفش ها بمالید و کفش های خود را بدرخشید. در مورد معایب این نوع واکس ها، میتوان گفت که واکس های مایع فقط براق کنندگی هستند و ماندگاری موم های معمولی را ندارند. علاوه بر این، این واکس ها چیز زیادی به ماندگاری چرم کفش اضافه نمی کنند.

  • کرم های تمیز کننده:

این نوع واکس ها به صورت کرم ساخته می شوند.از کرم های کفش می توان برای انواع کفش ها و برای کفش های براق استفاده کرد.

صادرات انواع واکس کفش به تمام نقاط

انواع دستگاه هاي واکس

انواع دستگاه هاي واکس

دستگاه های برقی برقی جدیدترین ابزار تمیز کننده کفش هستند. این دستگاه ها کفش ها را به طور خودکار جلا می دهند. در ادامه دستگاه های واکس الکتریکی را بررسی خواهیم کرد.

 

دستگاه واکس دستی: این دستگاه های براق کننده کفش سبک بوده و به راحتی در دست گرفته مشوند. این دستگاه ها از برس برای تمیز کردن کفش ها استفاده می کنند.

دستگاه واکس ثابت: با استفاده از این دستگاه ها کفش ها را در جهت برس خود برش می دهید و دستگاه با برس آغشته به موم یا روغن کفش های شما را می درخشاند. این دستگاه ها معمولاً موم های خاصی دارند که باید برای این کار استفاده شود. و معمولا در مکان‌هایی که عمومی هستند استفاده می‌شود.

 

 

بسته بندی انواع واکس کفش

بسته بندی انواع واکس کفش

واکس های مختلف در ابعاد مختلف بسته بندی و به فروش می رسند. به عنوان مثال ، اسپری های خوشبو کننده و پرداخت کننده به طور کلی در حجم های ۵۰ ، ۷۵ ، ۱۰۰ ، ۱۵۰ و ۲۰۰ میلی لیتر به صورت تجاری موجود هستند. واکس های جامد نیز در بسته بندی موجود است. بسته های ۳۰ تا ۱۵۰ گرمی در بازار وجود دارد و بسته به نیاز خود می توانید مقدار مناسب واکس را خریداری کنید.

 

 

خرید انواع واکس کفش عمده

خرید انواع واکس کفش عمده

برخی از واکس های کفش را نمی توان روی کیف یا کت چرمی استفاده کرد زیرا می تواند رنگ کت یا کیف را تغییر دهد. بنابراین ، لطفا جعبه واکس را با دقت بخوانید. بیشتر واکس ها دارای کاتالوگ یا دستورالعمل نحوه استفاده از آن موم روی بسته بندی خود هستند.

با کمک آن می توانید بفهمید این محصول واکس برای چه کاری است. برای واکس زدن کفش های خود علاوه بر موم ، به یک فرچه واکس کفش چرمی ، فرچه پرداخت چرم و فرچه جیر (اگر کفش هایتان جیر و نوبوک است) نیز نیاز دارید. با خواندن این مقاله ، ما توانستیم در مراقبت از کالاهای چرمی گرانبها به شما کمک کنیم. برای نرم ساختن چرم می توان از روغن های طبیعی یا نرم کننده های خاص استفاده کرد. همانطور که ذکر شد شرکت واکس درخشان می‌تواند انواع واکس کفش را در اختیار مشتریان قرار دهد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *