صادرات انواع برندهای اسپری جیر مشکی

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]برای خرید اسپری جیر مشکی می توان به مراکز و شرکت هایی مراجعه کرد که در زمینه تولید و عرضه انواع واکس با قیمت عمده فعالیت دارند مراجعه کرد. استقبال مصرف کنندگان خارجی از این محصول شرکت تولیدی بازرگانی واکس درخشان را برای انجام صادرات ترغیب کرده است.[/highlight-red]

صادرات انواع برندهای اسپری جیر مشکی

آشنایی با اسپری مشکی محصولات جیر

آشنایی با اسپری مشکی محصولات جیر

اسپری جیر مشکی یکی از محصولات مراقبتی می باشد که با استفاده از آن می توانید تمام کالاهای جیر خود از جمله کیف، کفش و غیره را در کوتاه ترین زمان ممکن تمیز کنید. اگرچه اسپری های جیر در رنگ های مختلف مانند قهوه ای تیره، قهوه ای روشن و مشکی تولید و به بازار عرضه می شوند، اما اسپری مشکی جیر در میان خانم ها و آقایان طرفداران زیادی پیدا کرده است. این محصول دوام جیر را در مقابل رطوبت و لکه ها بالا می برد. لازم به ذکر است که پاک کردن گرد و خاک از روی جیر قبل از به کار بردن این اسپری ضروری خواهد بود.

بهترین روش برای مراقبت از جیر کدام است؟

بهترین روش برای مراقبت از جیر کدام است؟

با توجه به اینکه کالاهای ساخته شده با جیر بسیار حساس هستند، بنابراین مراقبت کردن از این محصولات از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. امروزه اسپری جیر مشکی در سراسر جهان به عنوان بهترین محصول شناخته شده است. این اسپری به گونه ای طراحی شده که مورد استفاده قرار دادن مقدار کمی از آن باعث نرم و براق شدن جیر

خواهد شد. علاوه براین، از تغییر یافتن رنگ جیر جلوگیری کرده و به حفظ کیفیت و زیبایی اولیه آن کمک می کند. یکی از مشخصات اصلی و مهم اسپری مشکی جیر این است که خاصیت ضد آب داشته و به آسانی از روی جیر پاک نمی شود. در محلول برخی از اسپری ها روغن خاصی به کار رفته که جیر را لطیف و درخشان می کند.

خرید و فروش اسپری جیر مشکی با کیفیت

خرید و فروش اسپری جیر مشکی با کیفیت

نحوه مراقبت و نگهداری در زیبا و شیک به نظر رسیدن کالاهای جیر نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. به همین جهت در صورتی که جزء طرفداران چرم جیر هستید توصیه می شود در انتخاب اسپری جیر دقت زیادی به خرج دهید. اسپری جیر مشکی نه تنها از صدمه دیدن جیر در برابر عوامل مختلف جلوگیری کرده بلکه شکل ظاهری آن را جذاب و نو نیز خواهد کرد. خرید و فروش این کالا توسط سایت های اینترنتی و فروشگاه های توزیع کننده مواد چرمی انجام می گیرد. اسپری جیر در ابعاد و اندازه های متنوع تولید شده که قیمت هر یک از آنها با یکدیگر تفاوت دارد. مشتریان با مراجعه حضوری به فروشگاه ها می توانند برای خرید بهترین و با کیفیت ترین اسپری مشکی جیر اقدام کنند. شرکت تولیدی بازرگانی واکس درخشان یکی از مراکز معتبر می باشد که انواع واکس و اسپری جیر را به تمام نقاط کشور عرضه می کند. اسپری جیر علاوه بر تغذیه و محافظت کردن از جیر رنگ تازه ای را هم به آن می بخشد. سال های زیادی است که مصرف کنندگان این محصول را به دلیل داشتن کیفیت بالا خریداری می کنند.

 

 

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *