شرکت تولید واکس کفش اسفنجی بزرگ

محصولات چرم به خصوص کفش ها نیاز به شرایط خاصی برای نگهداری دارند. واکس یکی از ابزارهای نگهداری چرم می باشد. این محصول انواع مختلفی دارد و در قالب های جامد و مایع  تولید و به بازار روانه می شود. واکس کفش اسفنجی بزرگ از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین انواع واکس می باشد که توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

شرکت تولید واکس کفش اسفنجی بزرگ

آنچه باید از واکس کفش اسفنجی بزرگ بدانید

شرکت تولید واکس کفش اسفنجی بزرگانواع واکس کفش اسفنجی بزرگ در اشکال و بسته بندی های مختلف به مشتریان ارائه می شود. این محصول در بسته بندی های فلزی و یا پلاستیکی تولید می شود و سایز های متنوعی دارد.

واکس اسفنجی شامل یک ظرف حاوی واکس و یک پد اسفنجی نرم مخصوص می باشد. سایز این پد بزرگ است. بنابراین بخش بزرگی از کفش را پوشش می دهد و عملیات واکس زدن و براق کردن، در مدت زمان کوتاه تری انجام می شود.

واکس استفاده شده در این محصول بسیار مرغوب و با کیفیت است. هم چنین از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه به دست آمده و ظاهر کفش را به سرعت تغییر می دهد و همانند روز اول، زیبا و درخشان می سازد.

این کالا علی رغم حجم کمی که اشغال می کند دارای مقدار زیادی واکس می باشد. از این رو مشتریان را از مراجعه مجدد به مراکز فروش بی نیاز می کند و تا مدت های طولانی قابل استفاده می باشد.

فروش ویژه انواع واکس کفش اسفنجی بزرگ

شرکت تولید واکس کفش اسفنجی بزرگفروش واکس کفش به صورت کلی و جزئی انجام می شود. در فروش عمده قیمت هر عدد واکس برای مشتریان ارزان تر و به صرفه تر می شود.

در فروش ویژه این محصول، تخفیفات زیادی با درصد های بالا تعلق می گیرد. بنابراین یک فرصت استثنائی برای خریداران محترم به شمار می رود که در آن می توانند با هزینه کم، صاحب محصول با کیفیت و مرغوب شوند.

در فروش ویژه محصولات به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این امر باعث می شود واسطه های فروش از میان حذف شوند و به کالا سود کمتری تعلق بگیرد. در نتیجه قیمت نهایی آن یه صورت چشم‌ گیری کاهش می یابد و خرید آن برای مصرف کننده به صرفه می شود.

از این رو به خریداران محترم توصیه می شود تا برای کاهش هزینه های مالی، در فروش ویژه خرید خود را به صورت مستقیم و با تعداد بالا انجام دهند تا علاوه بر آن که نیاز طولانی مدت خود به این محصول را تامین می کنند، در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *