خرید و فروش واکس کفش نانو

امروزه استفاده از محصولات نانو بسیار رایج شده است. واکس کفش نانو یکی از محصولات پرفروش و با کيفيت در بازار می باشد. صادرات انواع واکس کفش نانو به سایر کشورهای همسایه توسط بازرگانان واکس و پولیش شرکت درخشان انجام می گردد. علاوه بر این امکان خرید حضوری از نمایندگی‌های فروش واکس در بازار فراهم آمده است.

خرید و فروش واکس کفش نانو

تولید واکس با کیفیت نانو

تولید واکس با کیفیت نانو

درمیان انواع کفش های تولیدی از پوست حیوانات، پوست گاو یکی از مهم ترین منابع تولید کفش است..کفش چرم در عین حال که بسیار مقاوم تر و محکم تر می باشد به همان اندازه نسبت به لک و چرک آسیب پذیرتر است.به همین دلیل هم باید با وسایل و ابزاری که منحصرا برای جیر و چرم تولید شده اند؛ تمیز گردد. شرکت تولیدی واکس و پولیش درخشان برای نگهداری از این محصول انواع واکس مخصوص کفش چرم را تولید و عرضه نموده اند.

مزایای استفاده از واکس کفش نانو

مزایای استفاده از واکس کفش نانو

با توجه به اینکه کفش چرم کفش دانه‎ای کامل ساخته شده است، نسبت به جیر دوام و طول عمر بالاتری دارد. با این وجود به دلیل سطح خشن آن نسبت به سایر پوست‌ها، لکه‌پذیر (کثیفی را جذب می‌کند) است بعد از انجام فرآیند سمباده زدن، کفش حاصله ظاهری مخملی و نرم پیدا می‌کند. زمانی که روی کفش ساخته شده از چرم دست می کشید، الیاف آن در جهت دست شما می شود. ظاهر این کفش به نسبت به جیر نیز زیباتر است، و به دلیل همین مورد و کیفیت بالا، قیمت بیشتری نیز دارد.

صادرات بهترین واکس ایرانی

صادرات بهترین واکس ایرانی

هنگام خرید کفش کفش چرم، به موارد مهم و اساسی برای نگهداری از کفش باید توجه لازم فرمایید. تمیز کردن کفش کفش چرم با استفاده از واکس های مخصوص کفش چرم انجام می گیرد. کارخانه واکس و پولیش درخشان تولید کننده انواع واکس های مخصوص کفش چرم می باشد. اما زمانی که تمام راه های تمیز کردن با شکست مواجه شدند شما می توانید از یک سمباده زبر برای تمیز کردن استفاده نمایید. چرم حسی شبیه به جیر دارد، اما از آنجایی که از لایه بالایی پوست حیوان تولیده می‌شود، دوام و مقاومت بیشتری دارد.

تعیین قیمت عمده واکس نانو

تعیین قیمت عمده واکس نانو

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]با توجه به افزایش تمایل به خرید محصولات کفشی، واکس های متنوعی برای مشتریان تولید شده است. از طرفی شرکت‌های بسیاری نیز شروع به تولید انواع واکس مخصوص کفش چرم کرده‌اند. یکی از این شرکت ها، بازرگانی واکس درخشان می باشد.[/highlight-paper]

تنوع شرکت های تولیدی باعث سردرگمی مشتریان برای خرید بهترین و ارزان ترین واکس شده است. بهترین واکس برای کفش از نوع جامد می تواند باشد که شرکت واکس و پولیش درخشان یکی از شرکت های تولیدی این محصول است. برای خرید واکس کفش بصورت حضوری در نمایندگی های این شرکت و همچنین از طریق درگاه های اینترنتی امکان خرید واکس کفش خارجی و ارزان فراهم شده است.

 

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *