خرید و فروش مستقیم اسپری بوگیر کفش

خرید کفش و محصولات جانبی آن از جمله اسپری بوگیر کفش یکی از ضروریات می باشد. برای خرید عمده و صادرات این محصول با کیفیت در خارج از کشور، کارخانجات تولید واکس مانند کارخانه واکس و پولیش درخشان اقدام به تولید و صادرات عمده این محصول نموده است. برای خرید اینترنتی اسپری بوگیر کفش می توانید به سایت شرکت بازرگانی درخشان مراجعه نمایید.

خرید و فروش مستقیم اسپری بوگیر کفش

اهمیت خرید اسپری بوگیر کفش

اهمیت خرید اسپری بوگیر کفش

با توجه به اینکه در پوست بدن انسال دو نوع غده عرق وجود دارد که بوی نامطبوع عرق ناشی از ترشحات غده آپروکرین می باشد، اسپری بوگیر باکتریهای موجود در عرق پا را تجزیه و موجب از بین بردن بوی نامطبوع و ضد عفونی آن می شود. اسپری بوگیر کفش تولید شده در بازرگانی درخشان از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. بمنطور عملکرد بهتر اسپری بوگیر کفش بهتر است حداقل ۱۲ ساعت قبل از استفاده داخل کفش و زیر کفی های اسپری شود تا در هنگام استفاده رطوبت حاصل از اسپری خشک شده باشد.

مزایای استفاده از اسپری بوگیر کفش

مزایای استفاده از اسپری بوگیر کفش

اسپری بوگیر کفش با جلوگیری از بوی بد و از بین بردن قارچ ها وو باکتری های کفش موجب می شود تا بوی نامطبوع کفش از بین برود. فرمول ساخت اسپری بوگی باعث جذب بوی نامطبوع و ضدعفونی نمودن فضای داخلی کفش می شود. برای همین این محصول را می توان همیشه استفاده نمود. بعلت غیر سمس بودن و نداشتن عوارض برای پوست پا، اسپری بوگیر کفش مورد استقبال عموم قرار گرفته است. ماندگاری طولانی اثر اسپری بوگیر و سازگاری آن با پوستاز مزایای استفاده از اسپری بوگیر می باشد. موارد زیر خلاصه ای از اهمیت خرید اسپری بوگیر میباشد:

  • از بین بردن بوی بدن کفش
  • نابود کردن قارچ ها، باکتری ها و آلودگی های داخل کفش
  • کاربری آسان
  • قیمت عالی در مقایسه با کارایی فوق العاده

نگهداری کفش با استفاده از اسپری بوگیر

نگهداری کفش با استفاده از اسپری بوگیر

اسپری بوگیر با توجه به اهمیت و کاربردهای فراوان موجب طولانی شدن عمر کفش شما می شود. تنها با اسپری نمودن اسپری بوگیر کفش در داخل و زیره ی کفش، از پوسیدگی این قسمت ها جلوگیری می نمایید زیرا وجود باکتری و میکروب های حاصل از عرق پا در کفش موجب تخریب ساختار کفش می شود. باید حداقل ۱۲ ساعت قبل از استفاده از کفش، داخل ک

فش و زیر کفی ها اسپری کنید که هنگام استفاده از کفش رطوبت حاصل از استفاده از اسپری کاملا خشک شده باشد.

خرید اسپری بوگیر کفش

 

خرید اسپری بوگیر کفش

بمنظور جلوگیری از آسیب های جبران ناپذیر به پوست پا از خرید بوگیرهای متفرقه بدون پروانه بهره برداری پرهیزکنید. قبل از خرید حتما برچسب بوگیر را مطالعه فرمایید که روی آن مجوز تولید از سازمانهای مربوطه و پروانه بهره برداری درج شده باشد.

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]برای خرید اسپری بوگیر مرغوب می توانید به فروشگاه های کفش و محصولات جانبی آن مراجعه فرمایید و یا در سایت خرید اینترنتی اسپری بوگیر درخشان ثبت سفارش نمایید.[/highlight-red]

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *