خرید و فروش عمده واکس کفش قرمز

[box type=”shadow” align=”;”] با توجه به تولید کفش های مختلف با رنگ های متنوع، خرید و فروش واکس ها با رنگ های متنوع نیز انجام می پذیرد. واکس کفش قرمز که عموما برای ایجاد درخشش و نگهداری از کفش های قرمز تولید می شود بصورت صادرات نیز فروخته می شود. واکس کفش قرمز بصورت عمده در اختیار فروشندگان کفش قرار می گیرد.[/box]

خرید و فروش عمده واکس کفش قرمز

ترکیبات موجود در واکس کفش قرمز

ترکیبات موجود در واکس کفش قرمز

واکس های رنگی بصورت مختلفی تولید و عرضه می شود. اصولا واکس کفش قرمز خمیر یا مایع بر پایه موم، محصولی است که برای ایجاد درخشش، ضد آب کردن و بازگرداندن ظاهر چرم کفش یا کتونی استفاده می شود بعلاو، طول عمر کفش را افزایش می دهد. بطورکلی واکس کفش از ترکیب مواد طبیعی و مصنوعی از جمله نفت، استرپتین و رنگ تهیه می شود. حلال های موجود در واکس کفش قرمز و رنگ های استفاده شده در تولید واکس کفش قرمز متفاوت می باشد و سازگار با رنگبندی کفش می باشد. شرکت بازرگانی واکس درخشان یکی از تولید کنندگان اصلی انواع واکس کفش می باشد.

پرفروش ترین نوع واکس کفش قرمز

پرفروش ترین نوع واکس کفش قرمز

در میان انواع واکس های مخصوص کفش، واکس های مایع کفش باعث براق شدن و درخشندگی کفش ها می شود که با طراحی کاربردی که دارد در هر زمان و مکانی به راحتی و زیر چند ثانیه می توانید از آن استفاده کنید واکس های تولید شده در شرکت واکس و پولیش درخشان موجب نگهداری و طول عمر کفش های شما می شوند..برای این کار ابتدا سطح کفش خود را با یک دستمال خشک تمیز کنید تا گرد و غباری روی آن نباشد و سپس قسمت ابری واکس را بر روی بدنه کفش خود بکشید. با استفاده از واکس مایع قرمز می توانید سطح کفش را بپوشانید تا دیگر خط ها و زدگی های روی آن به چشم نیاید.

انتخاب واکس کفش قرمز

انتخاب واکس کفش قرمز

مهم ترین نکته انتخاب یک واکس مناسب کفش کیفیت تولید و مواد اولیه واکس است. هنگام خرید کفش رنگی، فروشندگان کفش به شما انواع مختلف واکس را معرفی می نمایند. برای انتخاب مناسب واکس کفش قرمز و هر نوع کفش رنگی، خرید واکس مایع بسیار به صرفه و مناسب می باشد. شرکت واکس درخشان تولید کننده انواع واکس های کفش قرمز با کیفیت می باشند. واکس های مایع دارای حالت لغزندگی و روغن مانندی دارند که سبب می شود تا هر گونه کثیفی به کفش نفوذ نکند و در روی سطح کفش مانند قطره بارانی سر بخورد.

خرید و فروش واکس کفش قرمز

خرید و فروش واکس کفش قرمز

قیمت واکس کفش قرمز به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله نوع واکس، شرکت سازنده و حجم بسته بندی واکس اشاره کرد. عموما قيمت واکس ها در بازار ايران بين ۲ تومان تا ۱۰۰هزار تومان است. واکس کفش قرمز درخشان یکی از پرفروش ترین واکس های ایرانی می باشد که مشتریان زیادی دارد. انتخاب واکس کفش بر اساس نوع و جنس کفش بسیار مهم است. برای خرید واکس کفش مطمئن و خوب براحتی می توان از سایت های فروش اینترنتی کمک گرفت اما بعلت وجود شرکت های تولیدی زیاد واکس کفش از جمله بازرگانی واکس درخشان، خرید حضوری در فروشگاه های کفش فروشی امکان پذیر می باشد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *