خرید و فروش عمده واکس کاپشن چرم مردانه

خرید کاپشن های چرم مردانه بعنوان یکی از محصولات چرمی پرفروش در بازار می باشد. واکس کاپشن چرم مردانه نیز یکی از ضروریات نگهداری از کاپشن چرم مردانه است.

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]صادرات واکس کاپشن مردانه بعنوان یکی از محصولات تولیدی کارخانجات واکس و پولیش درخشان انجام می گیرد.[/highlight-red]

واکس کاپشن چرم مردانه بصورت فروش عمده نیز برای تولیدکنندکان عرضه می شود. در ادامه مطلب به اهمیت خرید و تولید این نوع واکس اشاره می کنیم.

خرید و فروش عمده واکس کاپشن چرم مردانه

اهمیت استفاده از واکس کاپشن مردانه

اهمیت استفاده از واکس کاپشن مردانه

بمنظور ماندگاری بالای محصولات چرمی بخصوص کاپشن چرم مردانه، استفاده از واکس کاپشن بسیار مهم است. شرکت واکس و پولیش درخشان اقدام به تولید و عرضه انواع واکس های مخصوص کاپشن چرم مردانه نموده است. هنگام خرید وسایل چرمی، فروشندگان انواع واکس های موجود برای چرم را توصیه میکنند. فروش بهترین واکس چرم در شرکت های بازرگانی مختلفی انجام می شود. شرکت بازرگانی واکس درخشان نیز یکی از فروشندگان بهترین واکس چرم یعنی واکس درخشان در بازار می باشد. محصولات چرمی بدلیل اینکه قابلیت ماندگاری تا سالیان دراز را دارند، بهتر است برای خرید مواد نگهداری آنها توجه بیشتری داشت.

روش های واکس زدن کاپشن چرم مردانه

روش های واکس زدن کاپشن چرم مردانه

یک وسیله چرمی مخصوصا کاپشن اگر کیفیت تولید بالایی هم داشته باشد، باز برای حفظ ظاهر و طول عمر، به واکس نیاز دارد. در ابتدا با یک برس نرم یا دستمال، آلودگی ها و گردوغبار را به صورت کامل از کاپشن چرم مردانه پاک کنید. کاپشن چرم مردانه خود را بردارید و برس یا پارچه ی نرم را به میزان کافی به واکس آغشته کنید. سپس با حرکات چرخشی سرتاسر کاپشن چرم مردانه را با لایه ای از واکس بپوشانید. بگذارید کاپشن چرم مردانه به مدت حداقل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند تا خشک شود. پس از خشک شدن واکس، با یک برس مقادیر اضافه و باقیمانده ی واکس را بزدایید. برس کشیدن را تا زمانی ادامه دهید که تنها لایه ی نازکی از واکس روی کاپشن چرم مردانه باقی بماند.

انواع واکس کاپشن چرم مردانه

انواع واکس کاپشن چرم مردانه

امروزه تنوع واکس در بازار بسیار زیاد می باشد. واکس کاپشن چرم مردانه نیز یکی از ضروریات نگهداری از کاپشن چرم مردانه است. واکس اسپری یکی از واکس های رایج می باشد. استفاده از این نوع واکس بسیار ساده و آسان است. واکس روی کاپشن چرم شما در بیرون از خانه اسپری می شود و ضمن از بین بردن آلودگی ، کاپشن چرم شما را نرم می کند. کوچکی و قابل حمل بودن آنها در بیرون از خانه یکی از مزیت های آن می باشد. واکس جامد و یا واکس سخت، از قدیمی ترین نوع واکس کاپشن چرم هستند. برای استفاده از آنها ، از برس یا اسفنج استفاده کرده و سطح کاپشن چرم را به خوبی پوشانده و از کاپشن چرم در برابر آلودگی ها مراقبت کرد. واکس های مایع نیز در بازار بسیار موجود می باشند. عملکرد واکس های مایع مشابه عملکرد واکس های جامد است.

خرید واکس کاپشن چرم مردانه

خرید واکس کاپشن چرم مردانه

با توجه به این که محصولات چرمی از قیمت بالایی در بازار برخوردار هستند. خرید بهترین واکس برای نگهداری آنها بسیار ضروری است. هنگام خرید واکس، برندهای مختلفی در بازار عرضه می شود. یکی از بهترین نوع واکس برای محصولات چرمی واکس کفش درخشان می باشد که بعلت تقاضای زیاد، شزکت بازرگانی واکس و پولیش درخشان محصولات خود را به دو صورت اینترنتی و حضوری به دست مشتریان می رساند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *