خرید و فروش عمده واکس برای کفش جیر

یکی از محصولات پرفروش چرمی در بازار جیر می باشد. فروشندگان کفش جیر یکی از عرضه کنندگان انواع واکس برای کفش چیر می باشند. علاوه بر این، امکان خرید غیر حضوری و اینترنتی واکس های مرغوب  موجود در بازار توسط سایت شرکت بازرگانی واکس و پولیش درخشان وجود دارد. قیمت خرید انواع واکس صادراتی در بازار توسط سایت شرکت بازرگانی درخشان اطلاع رسانی می شود.

خرید و فروش عمده واکس برای کفش جیر

نحوه واکس زدن کفش جیر

نحوه واکس زدن کفش جیر

برای تمیزکردن محصولات جیر می توان از واکس کفش جیر به تنهایی استفاده نمود. وقتی کفش‌تان را واکس می‌زنید، پرزهای جیر در یک جهت فشرده می‌شود. برای اینکه پرزها از حالت فشردگی خارج شوند بهتر است بعد از واکس‌زدن با استفاده از برس مخصوص کفشِ جیر، کفش را به‌صورت رفت‌وبرگشت برس بزنید. اگر پرزهای کفش خیلی کوبیده شده است و با برس‌کشیدن اصلاح نمی‌شود، با نوک یک چاقو سعی کنید پرزهای روی کفش را از حالت کوبیدگی خارج کنید. واکس جیر را می توان از شرکت بازرگانی واکس درخشان سفارش داد.

تنوع محصولات جیر

تنوع محصولات جیر

بمنظور نگهداری و مراقبت از محصولات جیر، تمیز کردن و خرید واکس برای کفش جیر است. برس واکس جیر یکی از مهم ترین محصولات برای نظافت و نگهداری می باشد. جیر یک لایه‌ی نرم دارد که شما می‌توانید با خرید یک برس مخصوص از شرکت بازرگانی درخشان به‌راحتی آن را تمیز کرد. برای تمیز کردن کفش جیر اصل می توان با خیس کردن دست آن را تمیز نمود. کفش‌های جیر در برابر آب و رطوبت بسیار آسیب‌پذیر هستند به همین خاطر توصیه می‌شود قبل از تمیز کردن کفش جیر حتما از خشک بودن آن مطمئن شوید، زیرا بدترین لکه‌ها هم وقتی کفش خشک باشد، بهتر تمیز می‌شوند.

قیمت واکس برای کفش جیر

قیمت واکس برای کفش جیر

واکس کفش جیر وسیله ای بسیار کاربردی و مناسب برای تمیز نگه داشتن و براق نمودن کفش جیر است. فرچه کفش معمولا دوام و عمر بالایی داشته و اگر شما یک فرچه یا برس با کیفیت عالی بخرید، دیگر هرگز نیاز به خرید دوباره این محصول نخواهید داشت. معمولا فرچه های موجود در بازار دارای دسته های فلزی، چوبی و پلاستیکی می باشند که شما بسته به سلیقه، راحتی و کاربرد خود می توانید یک از آنها را انتخاب کنید. مهم ترین بخش در انتخاب برس یا فرچه کفش که شما باید به آن توجه کنید جنس موهای فرچه می باشد. معمولا جنس موی فرچه ها از نایلون، الیاف مصنوعی یا طبیعی می باشد. اما برخی از فرچه های واکس کفش که جزو بهترین ها هم می باشد از دم اسب تهیه می شوند، که دوام و کیفیت بالاتر و عملکرد بهتری نسبت به بقیه فرچه ها دارند و قیمتشان نیز گران تر می باشد.

خرید و فروش عمده انواع واکس با کیفیت

خرید و فروش عمده انواع واکس با کیفیت

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]بمنظور خرید واکس جیر مناسب باید انواع واکس را شناسایی نمود و پس از آن اقدام به خرید نمود. با توجه به تنوع محصولات واکس جیر، می توان از طریق سایت های اینترنتی اقدام به سفارش نمود. شرکت واکس و پولیش درخشان تولید کننده انواع محصولات واکس و متنوع می باشند.[/highlight-red]

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *