خرید و فروش انواع واکس مایع با قیمت مناسب

با توجه به استفاده روزافزون از کفش ها و محصولات چرمی، خرید و فروش انواع واکس مایع و جامد در بازار رونق گرفته است. خرید واکس های مایع بدلیل داشتن ظاهری براق و زیبا برای بسیاری از مشتریان خوشایند می باشد. تولید و فروش عمده انواع واکس مایع در نمایندگی های شرکت واکس و پولیش درخشان انجام میگیرد. صادرات و خرید و فروش انواع واکس مایع با کیفیت در کنار سایر لوازم کفش انجام می گیرد.

خرید و فروش انواع واکس مایع با قیمت مناسب

اهمیت استفاده از واکس کفش مایع

اهمیت استفاده از واکس کفش مایع امروزه خرید و فروش انواع واکس مایع بعنوان یکی از مهم ترین محصولات بازار تجاری می باشد که شرکت های زیادی نظیر شرکت واکس و پولیش درخشان یکی از فروشندگان واکس ارزان و با کیفیت در بازار است. همانطور که می دانید کفش ها بعلت در معرض بودن آلودگی محیط زیست ، به راحتی جذب خاک و انواع مواد افزودنی سازگار با محیط زیست می شوند و نیاز به مراقبت دارند به همین دلیل خرید واکس کفش ارزان و بصرفه یکی از مهم ترین محصولات مراقبت از کفش می باشد. یک کفش چرمی هرچقدر هم کیفیت ساخت بالایی داشته باشد، باز برای حفظ ظاهر زیبایش، به واکس مایع مرغوب نیاز دارد.

انواع مختلف واکس مایع

انواع مختلف واکس مایع برای ماندگاری و مراقبت درست از کفش چرمی خرید واکس مناسب یکی از ضروریات می باشد. استفاده از واکس های مایع یا کرمی برای کفش چرم بسیار رایج می باشد. واکس مایع با برند های مختلف و طیف رنگ گسترده در بازار عرضه می شود. بطور کلی واکس به دو شکل کرم و موم تهیه می‌شود. واکس کرمی در حالتی شبیه کرم بوده و درخششی مات را به ظاهر کفش می‌بخشد. همچنین سطح کفش را مرطوب می‌کند که باعث باز شدن منافذ چرم می‌شود. واکس کرمی برای کفش هایی که سطح خشکی دارند بسیار عالی است و انجام آن نیاز به وقت زیادی ندارد. موم که همان واکس نیز می باشد نوع دیگری از تمیزکننده و جلا دهنده های کفش است. واکس یا همان موم از نظر درخشش، افزایش طول عمر و ماندگاری بسیار مناسب است.

نحوه استفاده از واکس مایع

نحوه استفاده از واکس مایع

با توجه به راحتی استفاده از واکس های مایع و قیمت مناسب آن ، امروزه مشتریان متعددی جهت خرید واکس مایع برای کفش های خود اقدام می نمایند. شرکت واکس و پولیش درخشان نیز تولید کننده انواع واکس های مایع با کیفیت و صادراتی در بازار می باشد.مصرف این واکس بسیار ساده بوده و تنها کافی است از اسفنج ثابت آن کمک بگیرید. در این نوع واکس‌ها، احتمال کثیف‌شدن دست نیز بسیار کاهش پیدا کرده است؛ حتی می‌توان این واکس‌ها را داخل کیف گذاشت و همواره به همراه داشت. گفتنی است که این واکس برای تمامی تولیدات چرمی قابل‌استفاده است و تنها برای کفش کاربرد ندارد.

خرید و فروش انواع واکس مایع به صورت عمده

خرید و فروش انواع واکس مایع به صورت عمده خرید و فروش واکس های مایع برای مشتریان بسیار مطلوب است زیرا نیاز به صرف زمان زیادی برای تمیز کردن کفش و محصولات چرمی خود ندارد. برای خرید انواع واکس مایع می توانید به سایت های فروش اینترنتی شرکت بازرگانی درخشان مراجعه نموده و پس از انتخاب واکس مایع مناسب کفش یا محصول چرمی خود اقدام به ثبت و تحویل سفارش نمایید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *