خرید و فروش انواع واکس جیر بی رنگ

جیر یکی از محصولات پرفروش چرمی در بازار می باشد که مشتریان مخصوص خود را دارد. نگهداری و افزایش طول عمر این نوع چرم با استفاده از واکس های مرغوب انجام می شود. صادرات واکس جیر بی رنگ به سایر کشورها نیز توسط سایت شرکت بازرگانی درخشان صورت می‌گیرد. شرکت واکس و پولیش درخشان عرضه کننده بهترین نوع واکس موجود در بازار می باشد که قیمت عمده انواع واکس  اعلام می گردد.

خرید و فروش انواع واکس جیر بی رنگ

صادرات بهترین واکس جیر

صادرات بهترین واکس جیر

واکس جیر بی رنگ ترمیم کننده و درخشان کننده محصولات جیر در عین تغذیه، از بافت جیر محافظت کرده و رنگ آن را طراوت می بخشد. واکس کفش جیر در رنگ های متنوعی موجود می باشد.رنگ های موجود در بازار شامل رنگ های مشکی، قهوه ای تیره، قهوه ای روشن و بی رنگ ۲۵۰ میل مناسب برای انواع کیف، کفش و لباس چرم می باشد.که با حدود یک قرن سابقه و ارائه کیفیت متمایز، محبوبیت خاصی در میان طرفداران محصولات چرم، جیر و نبوک پیدا کرده است.

مزایای استفاده از واکس صادراتی

مزایای استفاده از واکس صادراتی

با توجه به حساسیت بالای چرم جیر، برای مراقبت و نگهداری این محصول می توان از راهکارهای متفاوتی استفاده نمود.تولید واکس کفش جیر برای نگهداری این محصول بسیار کاربردی می باشد. واکس کفش جیر باید باعث نرمی و براقی کفش جیر شود. و از همه مهم تر ضد آب نیز باشد که به راحتی از روی کفش جدا نشود. اگر واکس کفش جیر از روغنی در محلول خود اسنفاده کرده باشد باعث نرم تر شدن کفش و طول عمر آن می شود. واکس کفش جیر همان طور که در ابتدا گفتیم باید رنگ کفش را برگرداند و مانع از رنگ پریدگی کفش شود.

قیمت روز انواع واکس در بازار

قیمت روز انواع واکس در بازار

واکس کفش جیر بعنوان یکی از وسایلی می باشد که می تواند به طور صحیح و سریع کفش های جیر شما را تمیز کند. البته در کنار این واکس کفش جیر یک سری مراقبت های وجود دارد که می تواند در تمیز ماندن و لک نشدن کفش های جیر به شما کمک کند. شما می توانید برای از بین بردن گرد و خاک روی کفش هایتان از برس ها استفاده کنید فقط دقت کنید که برس را در یک جهت بکشید.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]شرکت بازرگانی درخشان از عرضه کنندگان محصولاتی مانند واکس جیر بی رنگ می باشد.[/highlight-paper]

خرید و فروش عمده واکس جیر بی رنگ

خرید و فروش عمده واکس جیر بی رنگ

با توجه به اهمیت خرید واکس کفش جیر که موجب مقاومت کفش جیر، در برابر رطوبت و لک ها می باشد، خرید و فروش این محصول در سایت های اینترنتی و فروشگاه های عرضع مواد چرمی بسیار متداول می باشد. واکس کفش جیر در اندازه های مختلفی تولید می گردد. بمنظور خرید واکس مناسب کفش خود می توانید به فروشگاه های حضوری و یا مجازی سراسر کشور مراجعه نمایید. شرکت بازرگانی واکس و پولیش درخشان تولید کننده انواع واکس و واکس کفش جیر می باشد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *