خرید و فروش انواع مختلف واکس جیر

مخمل جیر در واقع نوع خاصی از چرم است که حالت پرزدار دارد و در کفش، بوت، کاپشن و کمربند بسیار استفاده می‌شود. برای تمیز و نگهداری این نوع چرم، واکس مخصوص جیر توسط کارخانجات واکس تولید و عرضه می شود. خرید عمده و همچنین صادرات واکس مخصوص جیر با کیفیت در کشور انجام می شود. فروش واکس جیر مشکی توسط شرکت واکس و پولیش درخشان انجام می گیرد.

خرید و فروش انواع مختلف واکس جیر

نحوه استفاده از واکس مخصوص جیر

نحوه استفاده از واکس مخصوص جیر

کفش و محصولات جیر طرفداران زیادی دارد، اما خیلی‌ها از خرید محصولات جیر اجتناب می کنند، به این دلیل که نحوه نگهداری درست از آن را نمی دانند.نگهداری از چرم بسیار ساده است، تنها کافیست پس از گذشت مدتی مشخص بر روی البسته چرمی خود روغن یا واکس بزنید، اما در مورد جیر کمی داستان متفاوت است، و نمی‌توان آن را واکس زد. با خرید واکس جیر مشکی می توان از محصولات جیر مشکی به خوبی نگهداری نمود. برای تمیز نگهداشتن کفش و محصولات جیر، واکس جیر را به آرامی با برس مخصوص جیر به آن بکشید و محصول را تمیز نمایید.

 مزایای استفاده از واکس جیر

 مزایای استفاده از واکس جیر

محصولات جیر یکی از انواع چرم می باشد، برای نگهداری و طول عمر جیر واکس زدن آن بسیار مهم است.با استفاده از واکس مخصوص، می توان به راحتی . برای همین، از محصولات جیر نگهداری نمود. واکس جیر مشکی مزایای زیادی دارد که به اختصار بیان می کنیم. با استفاده از واکس مخصوص جیر، کفش ها را علاوه بر تمیز کردن، براق نیز می نماید. واکس جیر مشکی درجه یک دارای مقداری سییلیکون می باشد. استفاده از واکس مخصوص جیر موجب مقاومت و جلوگیری از شکستگی چرم می شود.

تولید انواع واکس جیر مشکی

تولید انواع واکس جیر مشکی

با توجه به اهمیت خرید واکس جیر برای محصولات چرمی جیر، تولید واکس های جیر در شرکت های واکس مختلفی انجام می شود. شرکت بازرگانی درخشان، تولید و عرضه کننده انواع واکس های جیر مشکی میباشند. واکس مخصوص جیر بعنوان یکی از محصولات مورد استفاده برای نگهداری از چرم جیر ، در فروشگاه های چرمی یافت می شود. واکس جیر در دو نوع مایع و اسپری برای استفاده وجود دارد. واکس مخصوص جیر مایع برای تمیز کردن کفش های جیر بسیار مناسب می باشد.

خرید و فروش عمده واکس مخصوص جیر

خرید و فروش عمده واکس مخصوص جیر

هنگام خرید واکس کفش جیر، حتماً به نشان استاندارد، تاریخ انقضاء و ترکیبات آن دقت نمایید. واکس جیر مشکی در اندازه های وزنی مختلفو بسته بندی های متنوع عرضه می شوند. برای خرید عمده، شرکت های تولید واکس بسته بندی های مختلفی را بصورت عمده برای فروشندگان محصولات چرمی جیر آماده می نمایند. برای خرید محصولات واکس و مراقبت از کفش های جیر مشکی، می توان با مراجعه به سایت های فروش واکس جیر مشکی و یا فروشگاه های محصولات چرمی، از خرید واکس با کیفیت و مناسب محصول خود مطمئن شوید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *