خرید و فروش انواع برندهای واکس

 

واکس یکی از محصولاتی است که از قدیم تا امروز در بین عموم از محبوبیت خوبی بر‌خوردار بود و اگر شما می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره‌ی این محصول و ویژگی‌‌های آن‌ داشته باشید می‌توانید با ما تا پایان مقاله همراه باشید. قطعا پس از خواندن مطالب این مقاله شما چیز‌های بیشتری درباره‌ی واکس می دانید و یک متخصص کوچک خواهید شد.

البته بگذارید که در شروع کار به شما بگوییم که در ادامه‌ی مقاله چه مطالبی را می‌خوانید:

  • واکس چیست؟
  • انواع واکس
  • خرید واکس

خرید و فروش انواع برندهای واکس

واکس چیست؟

واکس چیست؟

واکس‌ها ماده‌ای کرم مانند می‌باشند که کاربرد آن‌ها به طور کل برای براق کردن سطح مواد مختلف استفاده می‌شود. واکس کفش یکی از بهترین گزینه‌ برای تمیزی کفش شما می‌باشد. اگر که جنس کفش شما از چرم باشد قطعا با گذشت زمان کثیف می‌شود اما جای نگرانی نیست زیرا که شما می‌توانید با استفاده از واکس‌ها، تمام آلودگی‌های روی سطح کفشتان را از بین ببرید. جالب است که بدانید کفش‌هایی که از نوع چرم هستند پیوسته در حال پیر شدن می‌باشند اما با  استفاده از اسپری واکس یا خود محصول واکس خالی شما به آسان‌ترین روش ممکن می‌توانید عمر چرمتان را افزایش دهید.

یکی از موضوعات دیگر این می‌باشد که شما حتی می‌توانید از واکس برای کیف‌های چرمتان نیز استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که شما از واکس‌ها استفاده نمایید زیرا که شما با استفاده‌ی روزانه از این محصول ن‌تنها می‌توانید کیفیت و دوام عمر کفشتان را بالاتر ببرید، بلکه می‌توانید همیشه شیک‌پوش و خاص دیده شوید. واکس‌ها گستردگی زیادی دارند؛ ما سعی می‌کنیم که در ادامه درباره‌ی انواع واکس برایتان اطلاعاتی شرح دهیم.

در قدیم افراد بیشتر از وازلین برای تمیزی و براق بودن کفششان استفاده می‌کردند اما امروزه با پیشرفت‌هایی که طی این چند سال کردیم، واکس‌ تولید شدند و توانستند که انجام این کار را برای ما راحت‌تر کنند.

انواع واکسهای کفش

انواع واکسهای کفش

واکس‌های گوناگونی وجود دارد که با توجه بر نیازتان می‌توانید آن‌ها را تهیه نموده و استفاده کنید. قیمت واکس‌ها به دلیل تفاوت‌هایی که قطعا دارند متفاوت است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین نوع واکس‌های کفش خواهیم پرداخت:

  • واکس هاي مايع : اين محصولات کاربرد گسترده‌ای دارند که فقط در براق‌کنندگی و جلادهندگی‌ آن‌ها خلاصه می‌شود. شما می‌توانید برای زیباسازی کفش‌هایتان از این نوع واکس‌ها استفاده نمایید. ممکن است که طریقه‌ی مصرف واکس‌های مایع را ندانید پس ما برایتان به طور کوتاه توضیح خواهیم داد.

شما لازم است که اسفنج یا پنبه‌ی خودتان را آغشته با واکس‌های مایع کنید و بر روی محل مورد نظرتان بزنید؛ به همین سادگی شما می‌توانید کفشتان را براق‌تر از قبل کنید. اگر بخواهیم از معايب اين نوع واکس برایتان بگوییم باید بگوییم که فقط براق کننده هستند و جنبه‌ی زیبایی کفشتان را بالا می‌برند و از بقیه‌ نظر‌ها مانند مقاومت سازی و دوام، تاثیر خاصی نمی‌گذارند.

  • واکس هاي جامد: واکس های جامد یکی از قديمي ترين نوع واکس‌های کفش هستند و طرفدار بسیاری نیز دارند. همانطور که پیداست این‌نوع واکس‌ها حالتی جامد دارند و شما می‌توانید به وسيله اسفنج روي سطح کفش‌تان این واکس‌ها را بزنید. از معایب این نوع  واکس این است که کثیف‌کاری دارد و زمان بیشتری از شما می‌گیرد.
  • واکس هاي اسپري : یکی از دیگر نوع واکس‌ها که امروزه خیلی پر طرفدار شده است، واکس‌های اسپری می‌باشد. من به شخصه این نوع واکس را بسیار می‌پسندم و به شما هم پیشنهاد می‌دهم. روش مصرف این محصول بسیار آسان است و شما تنها با فشار دادن سر اسپره می‌توانید که کفشتان را به راحتی اسپری کنید.

خرید واکس عمده

خرید واکس عمده

شما می‌توانید برای خرید واکس به سایت ما رجوع کنید و بهترین نوع واکس را که نیاز دارید را برای خودتان تهیه نمایید. قیمت‌های واکس گوناگون است و شما با برقراری ارتباط با همکارانمان می‌توانید از آن‌ مطلع گردید.

ما سعی کردیم هر چه که لازم بود که شما درباره‌ی واکس‌ها بدانید را برایتان باز‌گو کنیم.امیدواریم که از این مقاله راضی بوده باشید. از شما ممنونیم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *