خرید واکس کفش ورنی اعلا با قیمت ارزان

کفش ورنی یکی از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین مدل کفش مردانه و زنانه است که نگهداری آن کمی دشوار است. 

یکی از راه های نگهداری و براق شدن این مدل کفش ها استفاده از واکس مخصوص ورنی است که می توانید این واکس را از فروشگاه ها تهیه کنید. 

برای اطلاع از خرید واکس کفش ورنی اعلا با قیمت ارزان در ادامه با ما همراه باشید.

خرید واکس کفش ورنی اعلا با قیمت ارزان

تاریخچه و شناخت واکس کفش ورنی ممتاز

تاریخچه و شناخت واکس کفش ورنی ممتاز همه کفش ها از جنس چرم، جیر، ورنی و پارچه ای بعد از چند بار استفاده نیاز به تمیز کردن و نگهداری دارد. بنابراین لازم است که واکس مخصوص هر کدام را در منزل داشته باشید. لازم است بدانید که هر کدام از انواع کیف و کفش روش نگهداری خاص خود را دارد. مثلاً نگهداری از کفش ورنی با کفش کتانی یا پارچه ای متفاوت است.

واکس ها انواع مختلفی دارد، که عبارتند از:

  1. جامد
  2. کرمی
  3. مایع
  4. اسفنجی
  5. اسپری

برای شناخت واکس کفش ورنی ممتاز باید به یک نکته توجه کنید.

  1. معمولا برای کفش های ورنی از واکس اسفنجی یا واکس جامد بی رنگ استفاده می شود. همانطور که می دانید واکس های جامد دارای رنگ های مختلفی است که می توان برای کفش ورنی از واکس جامد بی رنگ استفاده کرد.

روش واکس زدن کفش ورنی به این صورت است که ابتدا با یک دستمال نرم گرد و خاک را از روی کفش بر می داریم. سپس واکس اسفنجی را روی کفش می زنیم. بعد از آن روی کفش یک پارچه می کشیم تا گرد و غبار روی کفش ننشیند. و در آخر بعد از ۳۰ دقیقه با دستمال روی کفش می کشیم.

راهنمای خرید واکس کفش ورنی به صورت عمده

راهنمای خرید واکس کفش ورنی به صورت عمده همه افراد به ظاهر خود اهمیت می دهند. ظاهر هر فرد نشانه شخصیت اوست به همین دلیل است که همه افراد سعی می کنند ظاهر خود را آراسته و مرتب نگه دارند.

نوع پوشش یکی از عوامل موثر در ظاهر هر شخص است. کفش نیز یکی از موارد موثر در پوشش است. برای تمیز و براق شدن کفش ها معمولا از واکس مخصوص استفاده می شود. همان طور که گفتیم واکس ها در انواع مختلفی تولید می شود. واکس های مختلف در بسته بندی های مختلف تولید و عرضه می شود. شرکت های زیادی در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند.

مشتریان و متقاضیان، می توانند این محصول را به صورت عمده نیز خریداری کنند. خرید به صورت عمده برای مشتری مقرون به صرفه تر است. همچنین می توانند این نمونه را به صورت غیر حضوری و آنلاین خریداری کنند. خرید به صورت آنلاین هم مقرون به صرفه تر است و هم دیگر نیازی نیست مشتری زمان خود را در فروشگاه ها صرف کنند در صورتی که می توانند محصول مورد نیاز خود را با یک کلیک در منزل و یا محل کار خریداری کنند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *