خرید مستقیم واکس سیلور به نرخ کارخانه

واکس سیلور یکی از محصولات پرفروش در بازار به شمار می آید و در میان مصرف کنندگان طرفداران زیادی دارد. برای خرید عمده این کالا با قیمت مناسب می توانید به شرکت تولیدی درخشان که به توزیع و صادرات انواع واکس مشغول است مراجعه نمایید.

واکس سیلور ترک در بازارهای جهانی

واکس سیلور ترکیه
واکس سیلور مایع

واکس سیلور یکی از برندها های تولید کننده محصولات مراقبت از چرم در کشور ترکیه است که توانسته محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند.

در کشور ترکیه چندین کمپانی مشغول تولید انواع واکس چرم و کالاهای مربوطه هستند که معروف ترین برندهای آن:

  1. واکس سیلور (Silver)
  2. واکس گلد (Gold)
  3. واکس شو (Show)
  4. واکس اسمارت / ویلو (Smart / Vilo)
  5. واکس پنگوئن (Pinguin)
  6. واکس سیتیل (Sitil)

و چندین شرکت دیگر که نام های آنها زیاد شناخته شده نیست.

واکس سیلور هم از تولیدات کیفیت بالای کشور ترکیه است که سالهای زیادی در بازار ایران خرید و فروش شده و جزو برندهای شناخته شده برای مصرف کنندگان است.

این شهرت و کسب بازارهای فروش تنها منحصر به ایران و یا کشورهای همسایه نبوده و به دلیل کیفیت مناسب، قیمت رقابتی و البته مارکتینگ و لجستیک خوب ترک ها، توانسته در بسیاری کشورهای دور دست نیز سهمی از بازار مصرف را تصاحب کند.

اطلاعات بیشتر درباره واکس سیلور را می توانید در این صفحه مشاهده کنید!

واکس داشبورد سیلور ایرانی در بازار!

واکس داشبورد سیلور
واکس داشبورد سیلور ایرانی

اما شاید برای شما که از مصرف کنندگان و خریداران همیشگی واکس ها هستید این سوال پیش بیاید که واکس سیلور ایرانی که در بازار است چیست؟

به دلیل معروفیت بالای این برند، برخی از شرکت های ایرانی اقدام به تولید نوعی واکس خمیری – لیوانی با نام سیلور کرده اند که برای داشبورد خودرو است.

واکس داشبورد سیلوری که این روز ها در بازار مشاهده می کنید در واقع یکی برند فیک و ایرانیزه شده است که بیشتر در لوازم لوکس اسپرت خودرو دیده میشود.

متاسفانه در سالهای اخیر، به دلیل سیاست های گمرکی اتخاذ شده توسط دولت، واردات محصولات واکس کفش خارجی بسیار بسیار محدود و دشوار شده است.

به همین دلیل واکس سیلور ترکیه نیز دیگر وارد بازار ایران نمی شود و همین موضوع سبب شده ما فقط شاهد یک مدل تقلبی آن در فروشگاه ها باشیم.

اگر قصد خرید محصولات ترک را دارید می توانید با واحد فروش شرکت درخشان ارتباط بگیرید تا سایر برندهای مشابه این کشور را به شما معرفی کنیم.

هنگام استفاده از واکس سیلور به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

واکس مایع سیلور
واکس مایع سیلور

اگر به طور منظم از واکس سیلور استفاده کنید میزان کیفیت کفش چرم و یا کالاهای چرم دیگر شما افزایش پیدا کرده و زیباتر و جذاب تر جلوه خواهند کرد.

یکی از نکات مهمی که باید هنگام استفاده از واکس کفش سیلور به آن توجه نمایید این است که ابتدا آلودگی ها را از روی سطح کفش با استفاده از یک دستمال پاک کنید.

اگر برای وسایل چرم از واکس بی کیفیت استفاده نمایید بافت چرم آسیب دیده و رنگ آن نیز تغییر می کند. به همین جهت توصیه می شود همیشه بهترین واکس را انتخاب کنید.

از مراکز معتبر تولید و پخش انواع واکس خارجی از جمله واکس سیلور، می توان به شرکت بازرگانی واکس درخشان اشاره کرد.

شما می توانید با ثبت سفارش در سایت این شرکت برای خرید واکس مورد نظر خود اقدام نمایید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *