خرید مستقیم انواع واکس مایع فوری

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]امروزه بدلیل سهولت استفاده از واکس مایع فوری خرید و فروش آن بسیار رایج می باشد.تولید واکس مایع فوری بسیار رونق گرفته است. برای خرید واکس مایع فوری می توان به نمایندگی های شرکت واکس و پولیش درخشان مراجعه نمود.[/highlight-red]

فروش عمده و صادرات واکس مایع فوری و با کیفیت نیز در سراسر کشور انجام می گیرد. در ادامه مطلب به اهمیت و استفاده از واکس مخصوصا واکس مایع می پردازیم.

خرید مستقیم انواع واکس مایع فوری

اهمیت استفاده از واکس مایع فوری

اهمیت استفاده از واکس مایع فوری

امروزه با وجود تنوع  زیاد کفش، خرید واکس کفش نیر مهم است.امروزه شرکت های مختلفی به تولید واکس کفش بصورت عمده پرداخته اند که شرکت واکس درخشان تولید کننده ی واکس و پولیش می باشد. بطور کلی و در اصطلاح تجاری واکس کفش به ماده ای گفته می شود که روی کفش بمنظور براق شدن و طولانی شدن عمر وسیله استفاده می شود.بهتر است قبلا از خرید واکس کفش به تعریف آن توجه کنید. واکس کفش ماده ایست که موجب براقیت و محافظت از نخ ها و بافت آن می شود. خرید واکس های مایع موجود در بازار نیز بعلت سهولت استفاده رایج می باشد.

مواد موجود در واکس مایع

مواد موجود در واکس مایع

تولید واکس های مایع با فرمولاسیون خاصب انجام میشود. شرکت تولیدی واکس درخشان یکی از این کارخانجات تولید و پخش واکس در بازار می باشد. فرمولاسیون تولید واکس کفش بسیار متنوع است به متداول ترین آن اشاره می شود.اولین فرمول متشکل از: موم کارنوبا،موم زرد، استارین، اسید اولئیک، روغن تربانتین، مرکب عاج(عاج سیاه)، رنگ مشکی قابل حل در روغن می باشد. یکی از مهم ترین حلال ها در تهیه واکس کفش روغن تربانتین است. در گذشته از حلال نیتروبنزن برای تولید واکس کفش استفاده می کردند اما به دلیل  تأثیرات منفی که بر روی چرم به جا می گذاشت استفاده از آن لغو گردید. در حال حاضر از روغن تربانتین به عنوان حلال استفاده می‌شود، گرچه که به علت گرانی این روغن به جای آن پارافین مایع یا نفت به کار می‌برند که از مرغوبیت واکس کم میکند.

تنوع محصولات واکس مایع

تنوع محصولات واکس مایع

واکس مایع بعنوان یکی از محصولات جدید و پرکاربرد کارخانجات تولید واکس بسیار رایج می باشد. واکس های مایه دارای تنوع رنگ و جنس بالایی می باشند. برای شناخت انواع واکس مایع و ویژگی های آن ها می توانید به سایت اطلاع رسانی شرکت واکس درخشان مراجعه نمایید. واکس های مایع مدل های مختلف با کاربردهای متفاوتی دارند. واکس مایع براق کننده و تمیز کننده انواع سطوح چرمی و مورد نیاز می باشد. برای مثال استفاده از واکس مایع بصورت فوری و کاملا صحیح می تواند در بیرون از خانه انجام شود.

خرید و فروش واکس مایع فوری

خرید و فروش واکس مایع فوری

تنوع تولید واکس های مایع فوری در بازا برای مشتریان ایجاد سردرگمی می نماید. برای خرید واکس مایع فوری با کیفیت و سالم می توانید به سایت شرکت بازرگانی واکس درخشان مراجعه نموده و واکس مایع مورد نظر خود را خرید نمایید. قیمت واکس مایع فوری به میزان مایع موجود در ظرف و کیفیت محصول بستگی دارد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *