خرید عمده واکس کفش به نرخ کارخانه

واکس کفش بعنوان یکی از محصولات تولیدی بر پایه نفت و مواد شیمیایی بشمار می رود. همچنین صادرات واکس با کیفیت در بازار خرید و فروش عمده وجود دارد. شرکت بازرگانی درخشان از مهم ترین شرکت های تولید و فروش واکس در ایران می باشد. بمنظور خرید عمده واکس کفش به نمایندگی های معتبر شرکت واکس و پولیش درخشان مراجعه نمایید.

خرید عمده واکس کفش به نرخ کارخانه

ویژگی های واکس کفش مرغوب

ویژگی های واکس کفش مرغوب

بدون شک یکی از راه های مراقبت از محصولات چرمی، خرید واکس مناسب می باشد. برای شناخت واکس کفش مرغوب و با کیفیت، دانستن برند محصول یکی از مهم ترین ویژگی ها می باشد. برای واکس زدن چرم از واکس ها جامد و عادی موجود در بازار مانند واکس درخشان استعمال نمایید. ممکن است به نظر شما این نوع از واکس روی کفش خوب نباشد اما می توان به حای واکس زدن کفش چرمی از وازلین نیز استفاده نمود. وازلین علاوه بر اینکه کفش چرم را خیلی نرم می کند، مثل یک واکس، عالی عمل کرده و کفشتان را سالم و براق نگه می دارد. شرکت واکس درخشان تولید کننده ی انواع واکس های مرغوب و با کیفیت برای استفاده کفش های چرم می باشد.

تولید واکس کفش با کیفیت

تولید واکس کفش با کیفیت

بمنظور تولید واکس کفش، فرمول های بسیار زیادی وجود دارد. یکی از رایج ترین فرمول های ساخت و تولید واکس کفش به اینصورت می باشد. موم کارنوبا،موم زرد، استارین، اسید اولئیک، روغن تربانتین، مرکب عاج(عاج سیاه)، رنگ مشکی قابل حل در روغن می باشد. یکی از مهم ترین حلال ها در تهیه واکس کفش روغن تربانتین است. در گذشته از حلال نیتروبنزن برای تولید واکس کفش استفاده می کردند اما به دلیل  تأثیرات منفی که بر روی چرم به جا می گذاشت استفاده از آن لغو گردید. شرکت واکس درخشان از بهترین مواد موجود در بازار که سازگاری بالایی با محصولات چرمی دارند را تولید و عرضه می نماید.

قیمت خرید واکس کفش

قیمت خرید واکس کفش

امروزه با وجود تنوع  زیاد کفش، خرید واکس کفش نیر مهم است. شرکت های مختلفی به تولید واکس کفش بصورت عمده پرداخته اند. شرکت بازرگانی واکس درخشان تولید کننده ی واکس و پولیش می باشد. بطور کلی و در اصطلاح تجاری واکس کفش به ماده ای گفته می شود که روی کفش بمنظور براق شدن و طولانی شدن عمر وسیله استفاده می شود.بهتر است قبلا از خرید واکس کفش به تعریف آن توجه کنید. واکس کفش ماده ایست که موجب براقیت و محافظت از نخ ها و بافت آن می شود. تنوع زیاد واکس در استفاده ی آن باعث شده است .

خرید عمده واکس کفش

خرید عمده واکس کفش

یکی از راه های نگهداری و مراقبت از محصولات چرمی واکس زدن بصورت منظم و استفاده از واکس مرغوب می باشد. واکس های تولیدی موجود در بازار ممکن است بعلت وجود حلال های متفرقه دارای کیفیت مناسبی نباشند.  فروشگاه های چرم داخل کشور خرید عمده واکس کفش چرم را مقرون به صرفه می دانند. شرکت واکس و پولیش درخشان تولید کننده انواع واکس های با کیفیت و مرغوب که سازگاری بالایی با انواع چرم موجود در بازار می باشند را عرضه می نماید. صادرات واکس کفش بصورت عمده نیز در بیشتر شرکت های واکس با کیفیت در حال اجرا می باشد. برای خرید واکس مراجعه به فروشگاه های مجازی یا مراجعه حضوری از راه های خرید مطمئن می باشد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *