خرید عمده اسپری براق کننده کفش چرم

اسپری براق کننده کفش چرم در اندازه های مختلف عرضه می شوند. برای اینکه کفش های چرم عمر طولانی داشته باشند و زیبایی اولیه خود را حفظ نمایند، نیاز است تا به موقع آنها را تمیز نماییم. برای نگهداری بهتر از این نوع کفش ها، محصولات بسیاری وجود دارد. با خرید عمده اسپری براق کننده کفش چرم، علاوه بر مراقبت مداوم از کفش ها، به راحتی آنها را تمیز خواهید کرد.

 

خرید عمده اسپری براق کننده کفش چرم

اطلاعاتی درباره اسپری براق کننده کفش چرم

اطلاعاتی درباره اسپری براق کننده کفش چرم اسپری های براق کننده کفش چرم شکل ظاهری کفش را به خوبی حفظ می کند و کیفیت آن را، به طور طولانی مدت حفظ می نماید. اسپری ها از ایجاد لکه یا خراش بر روی کفش جلوگیری خواهند کرد. قبل از اینکه اسپری را مورد استفاده قرار دهید، کفش هایتان را شست و شو دهید و سپس خشک نمایید. حالا بخش اسفنجی اسپری را بر روی کفش قرار دهید و فشار وارد آورید تا به خوبی بر سطح کفش تماس یابد، مایع موجود در اسپری را به طور یکنواخت بر رویه کفش پخش کنید. کمی صبر کنید تا مایع خشک شود. این محصولات در ظرفیت های گوناگون تهیه می شوند و می توانید تا مدت های طولانی آنها را مورد استفاده قرار دهید.   

برای جلوگیری از پوست پوست شدن مواد چرمی، حتما از اسپری استفاده نمایید. اسپری ها هم برای چرم های مصنوعی و هم برای چرم های طبیعی قابل استفاده هستند. بعد از انجام تمرینات ورزشی و یا کوهنوردی، برای اینکه کفش ها سالم بمانند، حتما از پاک کننده های قوی استفاده کنید. داخل اسپری دو دستمال وجود دارد، که مناسب پاک کردن کفش های چرمی هستند.

انواع اسپری ها از مواد اولیه مختلفی مانند روغن نارگیل و زیتون و ماده ای به نام لاتولین درست می شوند. روغن ها از خشک شدن چرم جلوگیری می کنند و موجب درخشندگی محصول می شوند. این اسپری ها فاقد هر گونه ماده مضری هستند و بهترین کالا جهت تمیز کردن کفش محسوب می شوند. با استفاده از براق کننده ها، کفش های خود را در مکان های رسمی و غیر رسمی با اعتماد به نفس بیشتری به پا خواهید کرد.

قیمت انواع اسپری براق کننده کفش چرم

قیمت انواع اسپری براق کننده کفش چرم قیمت اسپری براق کننده ویژه کفش های چرمی با توجه به کیفیت، اندازه و … متفاوت است. انواع براق کننده کفش، محصولات فوق العاده ای برای محافظت از کفش ها در رنگ های مختلف، به شمار می روند.

براق کننده بافت کفش را نرم می کند و از ترک خوردگی آن جلوگیری می نماید. ابتدا کمی از کف را بر سطح کفش اسپری کنید و با استفاده از پارچه نخ بر روی آن بکشید تا به خوبی تمیز و براق شود. 

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *