خرید بدون واسطه از سایت واکس بلدرچین

کارخانه تولید واکس بلدرچین یکی از عرضه کنندگان انواع واکس با کیفیت در بازار می باشد، همچنین صادرات واکس بلدرچین از طریق سایت واکس بلدرچین امکان پذیر می باشد. خرید و فروش عمده انواع واکس در سایت های فروش اینترنتی بعلت حذف واسطه بصرفه می باشد. بازرگانی واکس و پولیش درخشان عرضه کننده انواع واکس های مرغوب در بازار می باشد.

سایت واکس بلدرچین
خرید بدون واسطه از سایت واکس بلدرچین

تولید واکس عسلی فلزی با کیفیت

امروزه استفاده از واکس کفش یکی از ضروریات شیک پوشی و نکهداری از کفش می باشد که شرکت تولیدی صنعتی واکس بلدرچین از شرکت های پشرو در این صنعت می باشد.

محصولاتی که در سایت واکس بلدرچین عرضه می شود از تنوع خوبی برخوردار است که عمده خریداران واکس بلدرچین کارخانه را به خوبی می شناسند. در این میان واکس عسلی بلدرچین یکی از محصولات خاص بازار می باشد.

واکس عسلی بلدرچین
واکس جامد فلزی بلدرچین با رنگ عسلی

بطور کلی، واکس های کفش از موم، روغن ، تربانتین و صمغ های گیاهی ساخته می شوند. در این میان واکس بلدرچین یکی از معروف ترین انواع واکس کفش می باشد که امروزه خریداران زیادی در بازار عمده و خرده فروشی دارد.

در واقع واکس برای ضد آب کردن کفش های چرمی اختراع شد. مدتی بعد، عده ای به این امر پی بردند که کفش هایشان با واکس زدن و براق کردن زیباتر می شود و بدین ترتیب کفش‌های براق مد شدند. سایت واکس بلدرچین عرضه کننده انواع واکس های با کیفیت می باشد.

تنوع واکس در بازار ایران و کشورهای همسایه

واکس کفش از جمله کالاهایی است که پتانسیل صادراتی خوبی دارد و سالهاست که توانسته بازار خود را در کشورهای همسایه بدست آورد. شرکت های نامی چون کارخانه واکس بلدرچین – کارخانه واکس شکوفهکارخانه واکس ساتل و شرکت واکس جلالی از جمله تولید کنندگان و صادر کنندگان مطرح کشور در این زمینه هستند.

واکس لیوانی خانواده
واکس لیوانی خانواده بلدرچین (مشکی 200 میل) – صادراتی

تنوع محصولات واکس بالاست اما پرمصرف ترین مدل ها شامل: واکس جامد فلزی – واکس لیوانی – واکس ابری – واکس مایع و واکس اسپری می باشد. همچنین بیشترین حجم صادرات این محصول به کشورهای زیر انجام می شود:

  • عراق
  • افغانستان
  • تاجیکستان
  • پاکستان
  • ترکمنستان
  • ارمنستان
  • جمهوری آذربایجان
  • ازبکستان

نمایندگی های فروش عمده واکس بلدرچین

هر تولید کننده ای برای اینکه کالایش را به دست مصرف کننده برساند باید شبکه فروش و توزیع مناسبی داشته باشد. در همین راستا کارخانه واکس بلدرچین هم طی سالها فعالیت خودش توانسته نمایندگی های زیادی در سراسر کشور تاسیس کند.

سایت واکس بلدرچین
نمایندگی های فروش عمده واکس بلدرچین

البته در سالهای اخیر به دلیل تغییرات به وجود آمده در ساختار فروش عمده و حتی خرده کالاها، دیگر نمایندگی انحصاری در حال برچیده شدن است.

از همین رو نمانیدگی های فروش عمده واکس بلدرچین از حالت سنتی خارج شده اند و حضور خود را در عرصه اینترنت گسترش داده اند که یکی از فعال ترین آنها؛ شرکت واکس درخشان است.

فروش و عرضه بدون واسطه محصولات بلدرچین و سایر کارخانه های واکس سازی ایران و جهان توسط این سایت انجام میشود. کافی است یکبار خرید از سایت درخشان را تجربه کنید.

قیمت خرید از سایت واکس بلدرچین

قیمت خرید سایت واکس بلدرچین همان لیست قیمت کارخانه می باشد. این لیست قیمت همه ساله توسط واحد بازرگانی این شرکت ارزیابی و قیمت گذاری می شود.

همیشه سعی شده است قیمت ها طوری تنظیم شود که علاوه بر رعایت حقوق مصرف کننده، حاشیه سود منطقی هم برای تولید کننده مد نظر قرار گیرد تا این صنعت مهم در کشور توان استقامت در برابر نوسانات قیمت را داشته باشد.

قیمت خرید واکس مرغوب

امروزه کارخانجات تولیدی واکس کفش بخصوص واکس بلدرچین محصولات تولیدی خود را در بسته بندی های مختلف برای فروش در بازار وارد می نمایند. که قیمت هر مدل و سایز با هم متفاوت است. برای اطلاع بیشتر شما چند مورد را در ادامه درج می کنیم:

نوع واکسقیمت مدل کوچکقیمت مدل بزرگ
واکس جامد فلزی15.00029.500
واکس لیوانی خمیری12.00022.000
واکس ابری براق کننده7.50011.000
قیمت های فوق به تومان و تقریبی بوده جهت درک بهتر موضوع – جهت استعلام قیمت دقیق و به روز تماس بگیرید.
برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

4 پاسخ

    1. قیمت های ما برای عمده فروشی و به صورت کارتنی هست که همان قیمت خود کارخانه است (ما دفتر فروش آنلاین کارخانه هستیم)
      فروش جینی و خرده قطعا همه جا با قیمت بیشتری انجام میشود. که شما تقاضای خرده داشتید 😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *