خرید انواع واکس کفش چرم جیر

کفش چرم جیر از نمونه کفش های بسیار محبوب و پر مصرف می باشد، حفظ و نگهداری از این نمونه کفش ها از دغدغه های صاحبان این کفش ها به شمار می رود، استفاده از واکس می تواند به شما کمک کند تا از این کفش برای مدت طولانی تری استفاده نمایید، در نتیجه به دلیل تقاضای فراوان برای این محصول، متقاضیان به دنبال خرید واکس کفش چرم جیر با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشند. 

خرید انواع واکس کفش چرم جیر

تولید کنندگان واکس کفش چرم جیر

 تولید کنندگان واکس کفش چرم جیر استفاده از واکس برای افراد شیک پوش و کسانی که به زیبایی خود اهمیت می دهند بسیار حائز اهمیت می باشد. تولید کنندگان واکس کفش چرم جیر برای این که بتوانند در بازار موقعیت خود را حفظ نمایند تلاش می کنند تا با استفاده از بهترین مواد اولیه، باکیفیت ترین نمونه از این محصولات را تولید و با قیمت مناسب عرضه نمایند.

در تولید واکس کفش سعی می شود از ترکیباتی استفاده شود که رنگ کفش را به راحتی بازگرداند و بتواند رطوبت و نرمی کفش را حفظ کند و همچنین از ترک برداشتن و خشک شدن چرم جیر جلوگیری نماید. 

استفاده از واکس چرم جیر می تواند موجب درخشندگی کفش می شود و همچنین می تواند موجب شود تا کفش از عمر و دوام  بالایی برخوردار شود.  

آمار گمرکی از صادرات واکس کفش چرم جیر

آمار گمرکی از صادرات واکس کفش چرم جیر ایران یکی از کشور های بزرگ تولید کننده نفت می باشد و واکس از مشتقات نفت به شمار می رود، بیشتر صادرات واکس کفش ایران به کشور های مانند عراق، عربستان، افغانستان، تاجیکستان و کشورهای آسیای مرکزی صورت می پذیرد. 

کد تعرفه ترخیص واکس در گمرک 3405 می باشد، البته باید توجه داشت که واکس دارای انواع بسیار گوناگونی می باشد، از نمونه واکس های صادراتی می توان به واکس ماشین، واکس مو و سایر نمونه های دیگر اشاره نمود.  

واکس از ارزش بالای تجاری بین المللی برخوردار است و کسانی که در این زمینه قصد فعالیت دارند بهتر است از قوانین گمرکی کشور مبداء و مقصد اطلاع داشته باشند تا بتوانند به راحتی و بدون مشکل کالای خود را صادر نمایند.

شما می توانید در این زمینه با مشاورین این مرکز که از سابقه طولانی در زمینه عرضه و صادرات این محصول برخوردار هستند ارتباط برقرار کنید و از مشاوره آنها در این زمینه بهره مند شوید. همچنین می توانند به شما کمک کند تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین نمونه از این کالا ها را با قیمتی بسیار ارزان و استثنایی جهت صادرات تهیه و سفارش دهید. در ضمن شما می توانید این کالا را  در هر زمان از شبانه روز از طریق این سایت درخواست دهید و آن را در محل مورد نظر خود دریافت کنید. 

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *