خرید انواع مسواک واکس جیر

پارچه جیر یکی از محصولات چرمی تولید شده، در بازار انواع محصولات را دارد. خرید و فروش عمده مسواک واکس جیر را در نمایندگی های فروش واکس درخشان میتوان انجام داد. صادرات مسواک واکس ججیر با کیفیت به مشورهای همسایه انجام می پذیرد. در ادامه مطلب به مراحل تمیز کردن محصولات جیر با استفاده از مسواک واکس جیر اشاره می شود.

خرید انواع مسواک واکس جیر

اهمیت تولید مسواک جیر

اهمیت تولید مسواک جیر

کفش و محصولات جیر در هنگام خرید بسیار شکیل می باشند اما برای نگهداری از آنها می توان از مسواک واکس استفاده نمود.اگر روی کفش جیر مورد خراش، لکه روغن یا جوهر مشاهده کردید باید بدانید که می توانید بدون از بین بردن پرز کفش تان با استفاده صحیح از مسواک واکس آن را تمیز نمایید. برای اینکه این چرم ظریف را از پاره شدن، ساییده شدن و یا خشک شدن حفظ کنید بهتر است از مسواک واکس مناسب محصول خود استفاده نمایید. شرکت بازرگانی واکس درخشان تولید کننده انواع مسواک واکس جیر می باشد.

مراحل تمیز کردن با مسواک واکس جیر

مراحل تمیز کردن با مسواک واکس جیر

برای احیای پرز کفش جیر از یک مسواک استفاده کنید و یا از سوهان تنها در یک جهت استفاده کنید. گوشه پارچه ای را با آب گرم مرطوب کنید. مقدار کمی واکس مناسب جیر را روی قسمت مرطوب پارچه قرار دهید و روی کفش بمالید. لکه های روی کفش را با حرکات دایره ای کوچک پاک کنید.  اگر کفش لکه های سرسختی دارد که به این آسانی از بین نمی رود، از مسواک واکس جیر استفاده کنید. با قسمت های خشک و تمیز پارجه واکس مخصوص جیر اضافی را از روی کفش پاک کنید. برای تمیز کردن لکه های روغن و چربی از پودر تالک یا آرد ذرت استفاده کنید. ابتدا لکه را با یک دستمال کهنه نرم و سفید رنگ، تمیز می نمایید. پودر تالک یا آرد ذرت را روی لکه بپاشید و اجازه دهید یک شب روی آن بماند. برای تمیز کردن کفش جیر و آرد ذرت از روی کفش از جاروبرقی و سر برس آن استفاده کنید.

اهمیت تمیز کردن جیر با مسواک واکس جیر

اهمیت تمیز کردن جیر با مسواک واکس جیر

تمیز کردن مداوم محصولات جیر، به طول عمر و افزایش زیبایی کفش جیر بسیار کمک می‌کند.  برای  نگهداری از این جنس کفش، خرید مسواک واکس مناسب بسیار مهم است. تمیز کردن محصولات جیر با استفاده از مسواک واکس اهمیت دارد. مسواک واکس با تنوع بالایی وجود دارد. برای نگهداری از محصولان جیر توصیه می‌شود قبل از تمیز کردن کفش جیر حتما از خشک بودن آن مطمئن شوید، زیرا بدترین لکه‌ها هم وقتی کفش خشک باشد، بهتر تمیز می‌شوند.

خرید مسواک واکس

خرید مسواک واکس

خرید مسواک واکس جیر برای نکهداری و نظافت محصولات جیر بخصوص کفش جیر، یکی از مهم ترین محصولات سبد اکسسوری می باشد. برای سفارش مسواک واکس مناسب باید به مواردی همچون جنس برس واکس، دسته ی مسواک اشاره نمود. قیمت مسواک واکس با توجه به جنس و کیفیت محصول متفاوت می باشد. [highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”white;” align=”right;” ]برای خرید و سفارش مسواک واکس جیر می توان به نمایندگی فروش محصولات جیر و یا سایت های سفارش محصول اینترنتی مانند شرکت بازرگانی درخشان مراجعه نمود.[/highlight-dash]

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *