تولید بهترین واکس کفش سبز اسپری

واکس کفش سبز یک خمیر مومی، خامه ای یا مایع است که برای صیقل دادن، درخشش و ضد آب کردن کفش یا چکمه های چرمی استفاده می شود تا طول عمر کفش افزایش یافته و حفظ و بهبود شکل ظاهری آن ها انجام شود. واکس های کفش از نظر مواد مختلف، از مایعات تا واکس های سخت متمایز می شوند. حلال ها، موم ها و رنگ ها اکثر واکس های کفش را تشکیل می دهند.

تولید بهترین واکس کفش سبز اسپری

اطلاعاتی درباره انواع واکس کفش سبز

اطلاعاتی درباره انواع واکس کفش سبز انواع واکس کفش سبز را می توان به سه دسته تقسیم کرد: موم، امولسیون کرم و مایع. هر یک از این ترکیبات دارای ویژگی متفاوتی است، اما همه آن ها از مخلوط موم، حلال ها و رنگ ها تشکیل شده اند.

واکس کفش موم

نیگروسین یک رنگ رایج در جلا کفش سبز است.
موم ها، حلال های ارگانیک و رنگ های مختلف این نوع واکس را تشکیل می دهند. موم ها 20 تا 40٪ از مواد اولیه هستند. واکس های طبیعی شامل موم های کارناوبا و مونتان و همچنین موم های مصنوعی هستند. ترکیب پس از تبخیر حلال، سختی و خاصیت پولیش را تعیین می کند. حلال ها برای مطابقت با موم ها انتخاب می شوند. حدود 70٪ از واکس کفش حلال است. از انواع حلال ها از جمله نفتا استفاده زیادی می شود. ترپتین نیز استفاده می شود اگرچه گران تر است، اما به دلیل داشتن عطر جذاب کفش طرفدار آن زیاد است. رنگ ها 2-3٪ نهایی واکس را تشکیل می دهند. رنگ سنتی نیگروسین و رنگ های دیگر (از جمله رنگهای آزو) و رنگدانه ها و جلا های اکسیژن، کوردووا و قهوه ای استفاده می شوند.

به دلیل دارا بودن مقدار بالای حلال های فرّار، واکس کفش مبتنی بر موم پس از کاربرد سخت می شود و در عین حال درخشش خود را حفظ می کند..

واکس کفش کرمی امولسیون
این واکس ممکن است قوام ژلاتینی نیز داشته باشد. آن ها از سه مؤلفه موم معمولی، کاتالیزور مایع و رنگ تشکیل شده اند. برخلاف جلا های کفش مبتنی بر موم، امولسیون های کرمی حاوی آب و یا روغن به همراه یک حلال (یا نفتا، ترپتین یا محلول استودارد) هستند. بنابراین مقدار مایع آن ها زیاد است. امولسیفایرها و سورفکتانت نیز در تولید آن ها مورد نیاز هستند. این ها شامل آمونیاک، مورفولین و سورفاکتانتهای مختلف اتیوکسیله مانند پلی استور 80 است. واکس ها معمولاً مخلوطی از موم کارناوبا، موم زنبورعسل، موم مونتان و مشتقات اکسید شده آن و واکس های پارافین هستند.

واکس کفش مایع
واکس کفش مایع در یک ظرف پلاستیکی قابل فشرده فروخته می شود و در انتهای ظرف یک اسفنج کوچک نیز وجود دارد. برای کاهش ویسکوزیته ،معمولاً دارای موم بسیار کمی هستند. واکس کفش مایع دارای ترکیبی پیچیده است. امولسیون موم پلی اتیلن یکی از اجزای اصلی است. پلیمرهای مختلف، به طور معمول آکریلات، ماده اصلی بعدی است که درخشش آن را حفظ کرده و رنگ ها را به حالت درخشان در می آورد. رزین ها و کازئین برای اطمینان از چسبندگی به چرم انتخاب می شوند. آستر های فسفات چرب، امولسیفایر ها و گلیکول ها نیز استفاده می شوند. رنگدانه ها شامل دی اکسید تیتانیوم برای چرم و اکسیدهای آهن برای ورنی ها هستند. اگرچه پولیش مایع می تواند درخشش سریع کفش را ایجاد کند، اما بسیاری از متخصصان نسبت به استفاده طولانی مدت آن هشدار می دهند زیرا این امر می تواند باعث خشک شدن و ترک خوردگی چرم و پوسته کفش شود.

آخرین قیمت اسپری واکس کفش سبز

آخرین قیمت اسپری واکس کفش سبز مجموعه ما بهترین کیفیت و نازلترین قیمت انواع واکس کفش سبز را برای خریداران عزیز مهیا نموده است. جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت واکس کفش سبز با ما تماس بگیرید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *