توزیع کننده واکس کفش ترکیه ای ممتاز

 واکس کفش ترکیه ای یکی از باکیفیت ترین و ممتاز ترین واکس ها در بازار است. این واکس توسط کشور ترکیه ساخته شده و به دیگر کشور ها صادرات می کننند. استفاده از این واکس بستگی به نوع کفش و جنس رویه کفش تان دارد و برای هر کفشی نمی شود از واکس کفش ترکیه ای استفاده کرد. 

توزیع کننده واکس کفش ترکیه ای ممتاز

مشخصات واکس کفش ترکیه ای درجه یک

مشخصات واکس کفش ترکیه ای درجه یک واکس کفش ترکیه ای کاربرد های زیادی دارد. این واکس همه‌ی مشخصات واکس کفش خوب را دارد. واکس کفش ترکیه ای برای هر کفشی مناسب نیست و فقط مخصوص کفش هایی با رویه چرم مناسب است. 

جنس این چرم خمیری است و به مدت ۵ سال ضمات دارد. ماندگاری واکس نکته خیلی مهمی است که باید در خرید واکس دقت کرد. هرچه ماندگاری واکس بر روی کفش بیشتر باشد، یعنی واکس از کیفیت بالایی برخوردار است. 

یکی از مشخصات واکس کفش ترکیه ای همین ماندگاری بالا ی آن است. این واکس می تواند بدون تغییر حجم و به مدت زیاد بر روی کفش چرمی ماندگار باشد. 

این واکس در رنگ های مختلفی تولید می شود تا بتوان برای انواع  کفش ها در طرح ها و رنگ های مختلف استفاده شود. 

نکته قابل توجه آن است که این واکس فقط ویژه کفش های چرمی نیست و می توانید از این واکس برای براق کردن سایر محصولات چرمی مثل کیف هم استفاده کرد. 

عرضه کننده واکس کفش ترکیه ای با قیمتی مناسب

عرضه کننده واکس کفش ترکیه ای با قیمتی مناسب واکس وسیله ای است که برای هر کفشی لازم است و هر کسی در خانه اش برای کفشش یک واکس دارد. 

کیفیت واکس در قیمت و میزان فروش آن بسیار تاثیرگذار است. هرچه کیفیت یک واکس بیشتر باشد‌‌، قیمت آن هم بیشتر می باشد. 

عرضه کننده ای می تواند در عرضه واکس کفش ترکیه ای موفق باشد که واکس ها را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا بتواند به دست مشتری برساند. 

اگر واردات کننده ها و یا بازرگانی های واکس کفش می خواهند قیمت واکس ها برایشان مناسب درآید، باید واکس به تعداد بالا و به صورت عمده خریداری کند. هرچه واکس های خریداری شده تعداد شان بیشتر باشد قیمت نهایی که به دست مصرف‌کننده می رسد هم قیمتی ارزان و مناسب در میآید. 

هرچه مواد اولیه ای که در ساخت واکس کفش ترکیه ای استفاده می شود بهتر و با کیفیت تر باشد قیمت نهایی  آن هم ارزان تر بدست می آید. اگر شرکت سازنده واکس کفش از مواد نامرغوب استفاده کند باعث می‌شود که واکس کیفیت لازم را نداشته باشد و کسی آن محصول را خریداری نکند. 

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *