توزیع کننده واکس ژله ای نانو

بر خلاف واکس های معمولی، واکس ژله ای چرم می تواند بهترین دوست شما در مراقبت از انواع چرم باشد. در حالی که جلای کفش می تواند به براق و براق ماندن کفش کمک کند، استفاده بیش از حد می تواند به چرم آسیب برساند.

واکس های سنتی کفش روی کفش پرداخته می شوند و لایه های میکروسکوپی از مواد را به کفش های چرمی اضافه می کند تا شکاف ها را پر کرده و درخشندگی بیشتری داشته باشد. برعکس، واکس ژله ای به چرم واقعی و خود روکش چرم نفوذ می کند.

توزیع کننده واکس ژله ای نانو

ویژگی های واکس ژله ای نانو

ویژگی های واکس ژله ای نانو

واکس ژله ای نانو به چرم اجازه می دهد تا واقعا چرم را ترمیم و محافظت کند. نرم کننده چرم بخش مهمی از مراقبت منظم از کفش است. نرم کننده فضای بین الیاف و منافذ چرم را پر می کند و به آب اجازه گریز می دهد. این به خود چرم کمک می کند و آن را با نرم کننده بی کیفیت جایگزین می کند.

این باعث می شود چرم نرم تر، صاف تر و کمتر در معرض ترک خوردن و خشک شدن قرار گیرد. نرم کننده چرم زمانی قابل استفاده است که کفش را به خوبی تمیز کرده باشید زیرا بهتر عمل می کند. واکس چرم یک گزینه عالی برای کمک به کفش های آسیب دیده و در معرض خرابی است.

اگر آب به منافذ چرم نفوذ کند و خشک شود، چرم ترک خورده و سفت می شود. نرم کننده می تواند از خشک شدن و ترک خوردن کفش های چرمی جلوگیری کند، همینطور می تواند به ترمیم چرم آسیب دیده یا فرسوده به صورت تدریجی کمک کند.

نرم کننده های چرم مانند واکس می توانند به صاف شدن سطح چرم و ایجاد ظاهری صاف و براق کمک کنند. با استفاده از نرم کننده های چرم، می توانید مراقبت از کفش را به خوبی انجام دهید و همزمان کفش های خود را براق و صیقلی کنید.

 

خرید بدون واسطه واکس کفش ژله ای

خرید بدون واسطه واکس کفش ژله ای

واکس ژله ای یک روش محبوب نرم کردن و درمان چرم است و به طور گسترده ای به عنوان واکس چرم استفاده می شود. این واکس از مواد مرغوب ساخته شده است که آن را به یک محصول محبوب تبدیل کرده است. برخلاف موم یا کرم، لایه ای از مواد روی کفش اعمال می شود، واکس ژله ای یک واکس مدرن است که منافذ کالاهای چرمی را پر می کند.

واکس ژله ای می تواند آسیب به چکمه های چرمی را معکوس کند. با افزایش سن چرم، روغن های طبیعی موجود در چرم شروع به خشک شدن و ناپدید شدن می کنند. روغن با آب جایگزین می شود که می تواند چرم را خشک کند. واکس می‌تواند به چرم نفوذ کند و به روان کردن چرم کمک کند. این نه تنها چرم را دوباره نرم تر می کند، بلکه می تواند به انعطاف پذیری و نرمی کفش نیز کمک کند. مانند سایر محصولاتی که از کفش‌های شما محافظت و جلا می‌دهند، واکس می‌تواند کفش‌های شما را ضدآب کند، زیرا این واکس به طور طبیعی آب را دفع می‌کند.

 

مرکز خرید و فروش واکس و براق کننده

مرکز خرید و فروش واکس و براق کننده

واکس های ژله ای ذاتا شفاف است و هیچ رنگی به روغن نمیدهد. این باعث می شود برای هر رنگ چرمی مناسب باشد. برای استفاده از واکس های ژله ای ، از یک پارچه نرم آغشته به روغن استفاده کنید. واکس را روی چرم بمالید و بگذارید حداقل ۱۰ دقیقه بماند. بسیاری از افراد در نرم کردن و شفاف کردن کفش خود هر روز وقت میگذارند و این کار شاید افراط باشد!

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *