توزیع کننده واکس ابری تک

هر شخصی برای زیبایی و تمیزی کفش ها و داشتن استایلی شیک و مرتب به واکس ابری نیاز دارد، این واکس ها برخلاف دیگر مدل های واکس طرز استفاده بسیار راحتی دارند و در هر زمان و مکانی قابل استفاده هستند.اگر به تیپ و ظاهرتان اهمیت می دهید و دوست دارید کفش هایی همیشه تمیز و مرتب بپوشید می توانید یک واکس ابری تک همیشه همراه خود داشته باشید. مجموعه تولیدی درخشان واکس و پولیش درجه یک و با کیفیت را تولید و در صورت سفارش در زمان کوتاهی به دست شما خواهد رساند.

توزیع کننده واکس ابری تک

واکس ابری براق کننده چه ویژگی هایی دارد؟

واکس ابری براق کننده چه ویژگی هایی دارد؟ واکس ابری براق کننده یکی دیگر از مدل های متنوع و با کیفیت واکس در مجموعه درخشان است، برای تهیه این واکس از بهترین مواد اولیه استفاده شده است و هنگام استفاده خودتان متوجه کیفیت و براقیت آن خواهید شد.واکس ابری براق کننده حالتی روغنی دارد و به وسیله ی ابر واکس به خوبی روی سطح کفش پخش می شود و ایجاد خطوط روغنی نمی کند.این واکس ماسیده نمی شود و دوام بالایی دارد، پس از استفاده تا ساعت ها می تواند کفش شما را براق و درخشان نگه دارد.

این واکس برای انواع کفش ورنی، چرم و… می تواند استفاده شود و علاوه بر اینکه کفش را زیبا می کند و جلوه ی خاصی به آن می دهد حالت محافظ نیز دارد و کفش را نرم کرده و از ترک خوردگی یا پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می کند. برای دوام بیشتر کفش های خود حتما به مجموعه درخشان سر بزنید و این واکس های با کیفیت و مرغوب را از دست ندهید.این مجموعه با تلاش و پشتکار صادرات واکس را آغاز کرده و واکس ابری، ابر واکس، واکس براق کننده و … را به دیگر کشورها نیز صادر می کند.از اینکه با ما همراه شدید کمال تشکر را داریم و امیدواریم بتوانیم در خریدی بهتر شما را راهنمایی کنیم.

خرید بدون واسطه واکس ابری تک

خرید بدون واسطه واکس ابری تک برای خرید واکس ابری نیازی به پیمودن مسافت طولانی و خرید حضوری ندارید شما می توانید واسطه ها را کنار بزنید و از طریق این سایت اقدام به خرید نمایید. مجموعه درخشان برای دسترسی آسان تر و خریدی مقرون به صرفه بستری اینترنتی محیا کرده است تا شما بتوانید از تمامی محصولات دیدن فرمایید و بهترین گزینه را انتخاب نمایید. تمام تلاش ما جلب رضایت شما عزیزان است.

واکس صادراتی درجه یک،ابر واکس، واکس ابری تک،انواع پولیش،واکس کیف چرم، اسپری حیر،انواع واکس مختص لباس های چرمی و… همگی در مجموعه درخشان با کیفیتی مثال زدنی و با مرغوب ترین مواد اولیه تولید و به بازار عرضه می گردند یا از طریق سایت های معتبر در دسترس شما قرار می گیرند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *