توزیع مستقیم واکس کفش چرم مصنوعی

واکس کفش چرم مصنوعی از نمونه های با کیفیت واکس بوده که در میان نمونه های مختلف واکس، بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده است. از این رو نمونه های مختلف این محصول، در راستای رفاه حال مشتریان، به صورت مستقیم در اختیار مصرف کنندگان توزیع می گردد.

توزیع مستقیم واکس کفش چرم مصنوعی

مشخصات انواع واکس کفش چرم مصنوعی

توزیع مستقیم واکس کفش چرم مصنوعیدر حقیقت واکس های کفش، از نمونه محصولات شیمیایی هستند که به منظور جلا دهندگی کفش ها مورد استفاده قرار می گیرد و هم چنین علاوه بر زیبایی در محافظت از کفش ها هم نقش بسزایی خواهند داشت.

البته واکس های کفش از تنوع زیادی برخوردار می باشند، به گونه ای که برای هر جنس و هر رنگ از کفش، واکسی جداگانه و مربوط به همان نوع از کفش، تولید گردیده است. اما در میان نمونه محصولات تولید شده، بیشترین مورد استفاده مربوط به انواع واکس کفش چرم مصنوعی می باشد که این محصولات هم بر اساس نوع، جنس و کیفیت بسیار متنوع خواهد بود.

و اما نمونه های مختلف واکس کفش چرم مصنوعی به شرح زیر می باشد.

واکس های جامد:

این نوع از واکس ها، از جنس جامد بوده و به کمک برس بر روی کفش ها پخش خواهد شد و معمولا در رنگ های مشکی، قهوه ای، عسلی، سورمه ای، زرشکی و یا بدون رنگ تولید می گردد و در واقع رنگ واکس جامد را باید متناسب با رنگ کفش انتخاب نمود.

کرم های پاک کننده کفش:

در واقع این نوع از واکس ها که به صورت کرم تولید گردیده، به منظور جلا دادن کفش استفاده می شود و ساختار آن ها به گونه ای طراحی شده که برای انواع کفش مناسب خواهد بود.

واکس های مایع:

واکس های مایع فقط نقش براق کننده و جلا دهنده را داشته و اما در بالا بردن کیفیت و عمر کفش نقش عمده ای نخواهند داشت. واکس های مایع معمولا به صورت اسفنج آغشته به روغن در بازار موجود می باشند و تاثیر گذاری آن ها برای جلا دهندگی کفش کوتاه مدت خواهد بود.

واکس های اسپری:

در حقیقت واکس های اسپری، نمونه مایع واکس های جامد بوده که در رنگ های متفاوتی تولید می گردند و معمولا این نمونه از واکس ها به صورت افشانه بوده و در واقع واکس را پس از اسپری کردن بر روی کفش ها، به کمک برس پخش خواهیم کرد.

فروشندگان برتر واکس کفش چرم مصنوعی

توزیع مستقیم واکس کفش چرم مصنوعی واکس از جمله محصولات پرکاربرد و پر تنوع می باشد که متناسب با نمونه های مختلف کفش تولید گردیده است. از این رو فروشندگان برتر این محصول، موظف هستند تا در راستای فروش واکس کفش چرم مصنوعی، به خریداران راهنمایی های لازم را انجام داده تا از این طریق مصرف کنندگان، بهترین انتخاب را داشته باشند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *