بورس انواع اسپری کفش بدون واسطه

خرید کفش و نگهداری از آن نیاز به مراقبت های خاصی دارد. شرکت واکس و پولیش درخشان بورس انواع اسپری کفش مناسب انواع کفش می باشد. برای خرید اسپری کفش مناسب می توانید به سایت یا فروشگاه های فروش محصولات چرمی و واکس مراجعه نمایید و صادرات و بورس انواع اسپری کفش با کیفیت در کارخانجات زیادی در حال انجام می باشد. فروشندگان کفش مشتریان عمده اسپری کفش می باشند.بورس انواع اسپری کفش بدون واسطه

اهمیت خرید اسپری کفشاهمیت خرید اسپری کفش

با توجه به اینکه هر وسیله ای نیاز به مراقبت دارد، کفش یکی از محصولات پرکاربرد در زندگی می باشد. فروش بهترین اسپری در شرکت های بازرگانی مختلفی انجام می شود. شرکت بازرگانی واکس درخشان نیز یکی از فروشندگان بهترین اسپری کفش یعنی اسپری کفش درخشان در بازار می باشد.. یکی از اصلی ترین کارهایی که در نگهداری از چرم باید در نظر داشته باشید، واکس زدن آنهاست. تمامی محصولات چرمی از جمله کیف، کفش، کمربند و… برای ماندگاری بیشتر نیاز به واکس زدن دارند. علت این کار عمر طولانی و کارآیی بالای این محصولات است. امروزه استفاده از اسپری کفش نیز می تواند بصورت سریع نیاز ظاهری کفش را برطرف نماید.

تفاوت اسپری کفش و واکس جامدتفاوت اسپری کفش و واکس جامد

واکس ها معمولا در دو نوع فروخته می شوند؛ یکی بصورت جامد و یکی در قالب اسپری. عموما مشتریان حالت جامد را بیشتر توصیه می کنند، چراکه گمان می رود واکس مرغوب یعنی همان؛ اما اسپری ها هم همان واکس هستند، با این تفاوت که واکس را بصورت یکسان پخش میکنند. یک مدل دیگر از واکس ها وجود دارند که کارشان، شفاف کردن چرم است و اندکی نیز در مرغوب ماندن چرم کمک می کنند. این واکس ها به پولیش معروف هستند و رنگ بندی های متنوعی دارند. شرکت واکس و پولیش درخشان تولید کننده و فروشنده ی این نوع محصولات می باشد.

مراحل اسپری زدن کفشمراحل اسپری زدن کفش

بمنظور محافظت از کفش های خود، خرید اسپری کفش برای مواقع اضطراری بسیار پرکاربرد می باشد. در ابتدا با یک برس نرم یا دستمال، آلودگی ها و گردوغبار را به صورت کامل از کفش پاک کنید. کفش خود را بردارید و در فاصله ۳۰ سانتی متری اسپری کنید. سپس با حرکات چرخشی سرتاسر کفش را با لایه ای از واکس بپوشانید. بگذارید کفش به مدت حداقل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند تا خشک شود. پس از خشک شدن واکس، با یک برس مقادیر اضافه و باقیمانده ی واکس را بزدایید. برس کشیدن را تا زمانی ادامه دهید که تنها لایه ی نازکی از واکس روی کفش باقی بماند.

خرید و بورس انواع اسپری کفشخرید و بورس انواع اسپری کفش

استفاده از اسپری کفش مرغوب علاوه بر سرعت بخشیدن به مراحل واکس زدن، می تواند ظاهر خوب و موجهی را برای کفش به ارمغان آورد. اسپری کفش می تواند بصورت موقت برای تمیزی کفش مناسب باشد. یکی از بهترین نوع اسپری کفش برای کفش های شما اسپری کفش درخشان می باشد که بعلت تقاضای زیاد، شرکت بازرگانی واکس و پولیش درخشان محصولات خود را به دو صورت اینترنتی و حضوری به دست مشتریان می رساند

 

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *