بازار خرید واکس کفش مخمل طوسی

بازار خرید واکس کفش مخمل طوسی بسیار پر رونق و گرم می باشد. واکس کفش مخمل طوسی یکی از واکس های تولید شده در ردیف جدیدترین نسل های تولیدی واکس های مختلف می باشد. این محصول بی نظیر از مرغوب ترین نوع مواد اولیه تهیه گردیده و از فروش بسیار بالایی برخوردار است. خرید واکس کفش مخملی طوسی رنگ با بهترین نوع کیفیت از طریق این مرکز فروش میسر می باشد.

بازار خرید واکس کفش مخمل طوسی

واکس کفش مخمل و ویژگی های آن

واکس کفش مخمل و ویژگی های آن از آنجایی که کفش های مخملی بسیار شیک و لطیف و آسیب پذیر می باشند لازم است واکس ویژه این کفش را استفاده کنید تا دوام و ماندگاری و زیبایی کفش را حفظ نمایید.

این نوع از واکس بسیار مرغوب بوده و لایه ای محافظ بر روی کفش شما ایجاد می کند و مقاومت و ماندگاری آن را چندین برابر کرده و باعث ایجاد حس رضایت می گردد.

واکس های مخمل در دونوع جیبی و بزرگ در بهترین نوع کیفیت جهت حفاظت و بخشیدن درخشندگی به کفش های شما تهیه گردیده اند.

واکس کفش جیبی مخمل  با براق کنندگی و حجم روغن مناسب و واکس زیاد و اندازه کوچک آن جهت استفاده در خارج از منزل، در جیب، کیف، خودرو و غیره می باشد. استفاده از این محصول بسیار راحت و بسته بندی آن محکم و اسفنج آن با کیفیت می باشد.

این شرکت تولیدی در بیست سال گذشته لیدر بازار بوده و همواره ازمواد اولیه آلمانی و به طور کلی اروپایی در فرمول محصولات تولیدی خود استفاده نموده و همواره جدیدترین محصولات را در بازار عرضه نموده است

جزئیات واکس های کفش مخمل طوسی؛

  •  نوع: واکس
  •  حالت: جامد و اسپری
  •  نوع استفاده: ابری و اسپره
  • حجم: 65 میلی لیتر و 100 میلی لیتر
  •  ابعاد: 7 در 6 در 12.7 سانتی متر
  •  وزن: 100 گرم
  •  اقلام همراه: ابر براق کننده،

که استفاده از واکس کفش، سبب ایجاد لایه و محافظ مناسبی بر روی سطح کفش می شود. ابن لایه محافظتی براقیت جذابی را بر روی سطوح کفش ایجاد می کند و از ریخته شدن مخمل های کفش جلوگیری بعمل می آورد.

مرکز پخش عمده واکس کفش مخمل

مرکز پخش عمده واکس کفش مخمل مرکز پخش عمده واکس کفش مخمل این محصول بی نظیر را در کیفیت تمام و کاملا درجه یک و به صورت مستقیم از طریق أین نمایندگی به تمامی نقاط کشور ارسال می نماید.

پخش واکس کفش از طریق این شرکت تولیدی به تمامی نقاط کشور و نیز بازار های درخواست کننده خارجی در حال ارسال می باشد. این محصول با اثبات کیفیت بی نظیرش همواره مورد تقاضای این بازار ها قرار می گیرد. این محصول به علت فراوانی ویژگی واکس کفش مخمل در بهترین کیفیت تولیدی از تولید بیماری برخوردار می باشد. 

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *