بازار خرید واکس کفش فوم مایع

واکس کفش فوم ترکیبی نیمه جامد و مایع از فرآورده های نفتی است که برای برق انداختن و واکس زدن کفش به کار می رود. به کمک واکس می توان لایه ای براق کننده و حاوی مواد چربی را روی کفش ایجاد کرد که سبب محافظت بیشتر از کفش می شود. خرید این کالا نه تنها برای کفش بلکه برای انواع محصولات مشابه کفش نیز صورت می گیرد.

بازار خرید واکس کفش فوم مایع

ویژگی های انواع واکس کفش فوم

ویژگی های انواع واکس کفش فوم اصطلاح واکس نام عمومی است که به گروهی از مواد اطلاق می شود که دارای خصوصیت پوشانندگی می باشند. دسته ای از این مواد واکس کفش هستند که برای تمیز کردن کفش های مختلف زنانه و مردانه به ویژه کفش های چرمی مورد استفاده قرار می گیرند.

ترکیبات مختلفی برای تهیه واکس کفش به کار می رود که هر کدام فرمول های خاص خود را دارند. مثلا صابون، روغن تربانتین، موم و رنگ مشکی یا قهوه ای از جمله یکی از فرمول های تهیه واکس می باشد. مقدار هر یک از این عناصر در این فرمول متفاوت است.

نوع دیگری از واکس شامل ترکیبی از موم زرد، روغن تربانتین، رنگ قهوه ای یا مشکی، انواع اسید مانند اسید اولئیک، و همچنین روغن تربانتین می باشد. به طور کلی ترکیب اصلی در فرمول تهیه انواع واکس کفش تربانتین است که سبب شکل گیری این ماده می شود.

ویژگی واکس کفش فوم آن است که ضمن ایجاد براقی خاص در کفش دوام و طول عمر آن را نیز به طور چشمگیری افزایش می دهد. این امر به دلیل ترکیبات موجود در واکس است که این ویژگی خاص را به آن می بخشد.

مرکز پخش عمده واکس کفش فوم

مرکز پخش عمده واکس کفش فوم پخش واکس کفش فوم توسط این مرکز به صورت عمده انجام می گیرد. این مرکز به عنوان نوعی مرجع عمده فروشی انواع واکس کفش در رنگ های متنوع قهوه ای، مشکی و …. می باشد که تامین کننده نیاز مناطق و شهر های مختلف به این کالا می باشد.

از سراسر کشور در صورت تقاضا برای این کالا این شرکت آمادگی همکاری جهت عرضه و فروش این محصول را دارد. شماره تماس هایی در وب سایت حاضر قرار داده شده است که متقاضیان خرید می توانند تقاضا و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نموده و در خرید های زیاد با کارشناسان فروش مشاوره نمایند.

ثبت سفارش خرید به صورت آنلاین و در تمامی ساعات شبانه روز از هر نقطه و مکانی در کشور امکان پذیر است و برای خرید این کالا دریافت قیمت روز آن از جمله مواردی است که لازم است خریداران قبل از ثبت سفارش خرید به آن توجه نمایند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *