بازار انواع واکس کفش چرم قرمز اسپری

واکس کفش چرم قرمز یکی از اقلام ضروری و مورد نیاز هر خانه ای است، این کالا اهمیت و جایگاه خاصی برای افراد دارد زیرا، در آراستگی و زیبایی نقش بسزایی دارد. واکس به صورت های مختلف در بازار وجود دارد: مایع، جامد، اسپری و واکس برقی نیز در بازار موجود است.

بازار انواع واکس کفش چرم قرمز اسپری

خصوصیات بهترین انواع واکس کفش چرم قرمز

خصوصیات بهترین انواع واکس کفش چرم قرمز انواع واکس کفش می توان در بازار نام برد، که این واکس ها یا به صورت مایع یا جامد، اسپری، کرم، موم وجود دارند و در کارخانه های مختلف تولید می شوند، اما این را باید بدانیم که برای کفش های چرم دو نوع واکس وجود دارد واکس به صورت کرم و به صورت موم  است.

کرم: این ماده تمیز کننده همانطور که از اسمش پیدا است مانند کرم بود است و به کفش، زیبایی و درخششی مات می بخشد همچنین باعث باز شدن منافذ کفش چرم می شود و سطح کفش را مرطوب می کند کرم مناسب ترین واکسی است برای زمانی است که وقت ما محدود است.

موم: موم یا همان واکس جامد یک ماده تمیز کننده و درخشان کننده است، که مانند کرم حالت روان نیست. این نوع واکس دارای درخشش و طول عمر و ماندگاری بالایی است، نسبت به بقیه واکس ها. برای استفاده از این واکس باید حواسمان باشد وقت بیشتری بگذاریم. هنگام واکس زدن باید مقدار کمی واکس روی کفش استفاده کنیم زیرا اگر زیاد استفاده کنیم منافذ سطح کفش بسته شده و کفش کدر می شود، با این واکس اگر خراشی روی کفش مان باشد پوشیده می شود.

کرم ظاهر یک کفش را زنده می کند و موم ان را جلا داده و باعث درخشش کفش می شود.

فروش بدون واسطه واکس کفش چرم قرمز

فروش بدون واسطه واکس کفش چرم قرمز خرید و فروش واکس در کشور کار سختی نیست، زیرا کارخانه های بسیاری مشغول تولید این کالا هستند و سود زیادی از فروش این محصول به دست می اورند.

فروش واکس کفش چرم هم نیز مانند بقیه واکس ها رونق خوبی دارد.  برند های معتبر زیادی در کشور وجود دارد که برای خرید ان می توانیم هم به کفاشی ها مراجعه کنیم و هم از سایت های اینترنتی معتبر و قابل اطمینان این کالا را سفارش بدهیم. جالب است بدانیم در واکس هایی با برند معتبر، از تکنولوژی محافظتی نانو استفاده می شود و به واسطه تغییراتی که در این واکس ها داده می شود از وسایل چرمی ما می تواند به خوبی محافظت کند

قیمت واکس ها متغیر است، واکس ها از دو هزار تومان شروع می شود تا سیصد هزار تومان و کیفیت و وزن ان با توجه به قیمت ان فرق می کند. 

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *