بازار انواع واکس کفش پایه آب با قیمت پایین

واکس کفش پایه آب یکی از باکیفیت ترین واکس ها می باشد که برای برق انداختن، نرم کردن ویا تمیز کردن کفش ها استفاده می شود. مواد اولیه این واکس از آلمان وارد می شود و در اینجا کار مونتاژ را انجام می دهند. این واکس مانع از نشستن گرد و غبار بر روی کفش می شود و الکتریسیته های ساکن را دفع می کند.

بازار انواع واکس کفش پایه آب با قیمت پایین

تقسیم بندی انواع واکس کفش پایه آب

تقسیم بندی انواع واکس کفش پایه آب انواع واکس ها بر اساس نوع کارایی شان و بر اساس مقدار و میزان حجم شان تقسیم بندی می شوند. هر نوع واکس برای یک مدل کفش خوب است و نمی شود از یک واکس برای هر کفشی استفاده کرد. 

انواع واکس کفش پایه آب در میزان حجم بطری شان تقسیم بندی می شود. این محصول در بسته ها و بطری های خیلی زیبا و شیک به بازار عرضه می شود. بسته بندی های آن در بسته های 1لیتری و 4 لیتری و 20 لیتری تولید می شود و  وارد بازار می شود. 

تقسیم‌بندی انواع واکس کفش پایه آب به عامل دیگری هم بستگی دارد و آن هم میزان  مدت زمان ضمانت شرکت ها است. هرچه واکس مدت زمان بیشتری ضمانت داشته باشد بیشتر و بهتر به فروش می رسد. حداکثر میزان ضمانت برای این محصول تا 5 سال است. 

فروش بدون واسطه واکس کفش پایه آب

فروش بدون واسطه واکس کفش پایه آب عرضه کننده ای می تواند در فروش واکس کفش موفق باشد که محصولات اش مستقیم و بدون هیچ واسطه ای بدست مشتری برسد. تولید کنندگان واکس کفش پایه آب باید چند نفر را مامور کنند تا بازار های خرید این واکس کفش را پیدا کنند و مستقیم به آنجا محصول عرضه کند و دست دلالان و واسطه گران را از این بازار کوتاه کنند. 

یکی دیگر از راه حل ها برای کوتاه کردن دست واسطه گران فروش اینترنتی است. فروش اینترنتی باعث عرضه مستقیم از کارخانه به مشتری می شود. 

شرکت های واکس کفش باید خدمات پس از فروش شان را گسترده تر و بیشتر کنند تا دست دلالان از این بازار بریده شود. اگر شرکت ها بتوانند خدماتی مثل ارسال رایگان ویا محصولات شان را با ضمانت و گارانتی به مشتری عرضه کنند باعث افزایش رضایت مشتری از خدمات آن شرکت شده و فروش بیشتری پیدا کنند. 

هر چه یک شرکت بتواند به صورت عمده و تعداد بالا محصولات اش را بفروشد، می تواند قیمت محصول نهایی که به دست مصرف کننده می رسد هم قیمتی ارزان و مناسب در بیاید. 

هرچه یک شرکت کیفیت محصولات اش را افزایش دهد مشتری های داخلی و خارجی بیشتری پیدا می کند و آن تولیدی یا شرکت می تواند بازار واکس را در دست بگیرد. 

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *