ارائه اسپری کفش جیر سرمه ای به صورت صادراتی

اسپری کفش جیر سرمه ای را می توانید از مراکز و شرکت های فعال در زمینه تولید واکس خریداری کنید. قیمت خرید عمده اسپری و واکس کفش نسبت به جزئی بسیار ارزان تر می باشد. شرکت بازرگانی درخشان صادرات انواع واکس را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

ارائه اسپری کفش جیر سرمه ای به صورت صادراتی

چرا از واکس اسپری برای کفش جیر استفاده می شود؟

چرا از واکس اسپری برای کفش جیر استفاده می شود؟

بدون شک همه افراد با واکس و کاربرد آن آشنایی دارند. واکس ماده ای می باشد که با استفاده از آن می توان کفش را زیبا، نو و براق کرد. واکس ها مدل های مختلفی دارند که شامل مایع، کرمی یا جامد و اسپری می شود. کفش جیر به دلیل راحت، سبک و زیبا بودن در میان خانم ها و آقایان طرفداران زیادی دارد. واکس اسپری برای کفش هایی که دارای جنس جیر و مخمل می باشند مورد استفاده قرار می گیرد، چرا که این نوع پارچه ها خاک را به آسانی و سریع به خود جذب می کنند. برخی افراد از انتخاب و پوشیدن کفش های جیر اجتناب می کنند. زیرا، لک و خراش با سرعت بالایی بر روی آنها ایجاد می گردد. در حالی که با استفاده از اسپری کفش جیر سرمه ای جلوگیری از چنین آسیب هایی امکان پذیر خواهد بود. مصرف کنندگان و طرفداران کفش جیر می توانند رنگ سرمه ای و قهوه ای این محصول را در بازار پیدا کنند.

چگونه از اسپری واکس کفش جیر به کار گیری کنیم؟

چگونه از اسپری واکس کفش جیر به کار گیری کنیم؟

اسپری کفش جیر بعنوان یکی وسایلی میباشد که قادر است به صورت درست و سریع کفش های جیر شما‌را منزه نماید. ولی در کنار این اسپری کفش یکسری محافظت های وجود دارااست که می‌تواند در پاک ماندن و لک نشدن کفش های جیر به شما یاری دهد. شما میتوانید برای از در بین بردن گرد و خاک روی کفش هایتان از برس ها به کارگیری فرمایید تنها اعتنا فرمائید که برس را هم جهت بکشید. کمپانی بازرگانی درخشان از عرضه کنندگان محصولاتی مانند اسپری کفش است.

مزیت های به کارگیری از اسپری کفش جیر سرمه ای

مزیت های به کارگیری از اسپری کفش جیر سرمه ای
با اعتنا به حساسیت بالای چرم جیر، برای محافظت و حفظ این جنس می توان از راهکارهای متفاوتی بهره مند شد.ساخت اسپری کفش جیر سرمه ای برای حفظ این کالا بسیار کاربردی میباشد. اسپری کفش باید باعث نرمی و براقی کفش جیر گردد. و از همگی اساسی تر ضد آب نیز باشد که به راحتی از روی کفش مستقل نشود. در‌صورتی‌که اسپری کفش جیر از روغنی در محلول خویش اسنفاده کرده‌باشد سبب قابل انعطاف تر شدن کفش و ارتفاع قدمت آن می گردد. اسپری کفش همانگونه که در صدر گفتیم می بایست رنگ کفش را برگرداند و بازدارنده از رنگ پریدگی کفش گردد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *